Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Farge crocs?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-07, 13:06   #1
bønna
Deltidsmamma

bønna sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Farge crocs?

Ser at det er flere som har crocs her. Jeg fikk noen til jul, men de er i sånn grusom farge, orange! Vil ikke gå med de på jobb, de er iøynefallende som bare det.
En kollega koser seg med sine diskrete, mørkeblå crocs, og sier de er så gode og varme, og jeg blir så misunnelig.

Hva kan jeg gjøre med mine, noen tips?

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 13:08   #2
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farge crocs?

Orange er en herlig farge! Jeg synes du skal bruke de. Tenk for en fargeklatt du blir... tenker du liver opp humøret til din kollegaer .

*Hilsen ei som har knall rosa*

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 13:10   #3
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har sorte crocs - men det er bare fordi vi må ha sorte eller brune sko når vi er på øvingsavdelingen/praksis. Når jeg er ferdig skal jeg ha meg enten Råååsa eller Lilla... :gleder meg:

Gammel 27-02-07, 13:16   #4
bønna
Deltidsmamma

bønna sin avatar

Standard

Vi skulle ha kunna bytta! Her går folk mye i lyseblå uniformer, og selv om jeg er sivil, så vil jeg ikke skille meg for mye ut.

Gammel 27-02-07, 13:44   #5
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Hvilken str har du???

Gammel 27-02-07, 19:39   #6
bønna
Deltidsmamma

bønna sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av C@mill@, her.

Hvilken str har du???

Jeg har 38.
Hvilken farge og størrelse har du?
Mine føtter passer både 38 og 39.

Gammel 27-02-07, 20:18   #7
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Har str 5/7.
Har farvene rødt og sort, vil ha en fresh farve til sommeren

Gammel 27-02-07, 20:53   #8
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har røde! Har lyst på lille også tror jeg

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 21:10   #9
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har lyst på lys turkis om det finnes. Storebror ønsker seg mørkeblå og lillesøster skal få turkise.

Noen som vet om Crocs er bra for barn som akkurat har lært å gå?

Gammel 27-02-07, 21:16   #10
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har oransjecrocs, og liker mine godt.

Men du kan jo evt prøve å selge dem her inne, og kjøpe deg et par i en annen farge?

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 21:18   #11
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg har lyst på lys turkis om det finnes. Storebror ønsker seg mørkeblå og lillesøster skal få turkise.

Taylorshoes har fått inn en ny farge, sea foam, de er freshe da:

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 22:13   #12
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde skikkelig lyst på oransje crocks, jeg - men oppdaget dessverre ikke at man kunne kjøpe dem over nett, før det var for seint, og jeg hadde kjøpt et par limegrønne til erstatning da de ikke hadde oransje i butikken.

Vurderer å kjøpe et par oransje via nett, så jeg kan ha den dagen jeg kommer meg ut i jobb igjen... Så kommer jeg til å jobbe i barnehage også, da.

Gammel 27-02-07, 22:28   #13
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skrulla, her.

Taylorshoes har fått inn en ny farge, sea foam, de er freshe da:

Ja jeg har sett den turkisefargen... de har den til og med i en skoforretning på Aker Brygge. Men jeg liker lys turkise... altså lysere og blåere.

Men takk for tips!

Gammel 20-03-07, 21:22   #14
Billeba
Aktiv

Billeba sin avatar

Billeba er litt kulBilleba er litt kul
Standard

Er det noen som har peiling på om fargeoversikten på taylorshoes.com er bra gjengitt?

Jeg syns fargen sienna ser så fin ut - men vil jo helst at de skal se akkurat sånn ut i virkeligheten også.

Billeba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 21:25   #15
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Jeg har både røde og turkise og hadde veldig gjerne tatt ett par i orange også jeg!

Tror ikke du kan gjøre noe med fargen ihvertfall....

Gammel 20-03-07, 22:06   #16
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Billeba, her.

Er det noen som har peiling på om fargeoversikten på taylorshoes.com er bra gjengitt?

Jeg syns fargen sienna ser så fin ut - men vil jo helst at de skal se akkurat sånn ut i virkeligheten også.

Jeg har Sienna, og den er som den ser ut, litt terracottaorange.
Ikke av de mest selvlysende fargene.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 22:11   #17
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Jeg har knall gule.
Bruker de forøvrig bare på jobb, syns det er ok å kunne sprite opp en ellers ganske diskret uniform.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 22:14   #18
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg lurte på å bestille meg orange faktisk.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 14:46   #19
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg venter på et par i fargen "Sea foam" akkurat nå. Synes den ser veldig fin ut.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 16:11   #20
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg har røde. Bruker de kun på jobb.
Skal ha meg enda et par. Litt usikker på fargen. Lyst på turkis tror jeg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:52.