|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren nok
|
![]() Ferietips for familien Nessie?Jeg driver og planlegger sommereferie.
![]() |
#2 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Ferietips for familien Nessie?Det vi også har sett på er hytte/leilighet på østlandet/sørlandet. Da kunne vi kanskje truffet noen vi kjenner, samt dratt i Dyreparken etc.
![]() |
#3 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ferietips for familien Nessie?Lillehammer er eit fint utgangspunkt. Me har feriert der i tre år på rad. Ligger på birkebeineren.no som har praktiske leilighetar med bad, tre soverom, veranda/platning, kjøkken. Masse forskjellig å finne på i fornuftig avstand.
![]() |
#5 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Ferietips for familien Nessie?Syns det høres litt pesete ut å skal kjøre helt ned til Danmark jeg, men det er jo ikke sååå mye lenger enn sørlandet egentlig.
![]() |
#6 |
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ferietips for familien Nessie?Vi var her i fjor, og det var veldig fint og veldig lettvint: http://www.skagenstrand.dk/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Ferietips for familien Nessie?Med båt fra Oslo blir det ikke mye kjøring da. Om vi satser på Fredrikshavn.
Enten går det bra, eller så går det over. Sist redigert av Nessie : 03-02-11 kl 16:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Sangfugl
![]() Sv: Ferietips for familien Nessie?Her er forresten et bilde fra Råbergs mile |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Ferietips for familien Nessie?Jeg er ikke så glad i Danmark egentlig, helt motsatt av omtrent alle andre jeg kjenner med barn.
![]() |
#12 |
Weeeee
|
![]() Sv: Ferietips for familien Nessie?k
Den sandbanken er helt fantastisk!! Det er et must å ta turen innom der hver gang vi er i DK, tilsandingen skjer jo så fort ... snart er hele fyrtårnet vekke.
![]() |
#13 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Ferietips for familien Nessie?Hvor ligger dette?
![]() |
#14 |
Sangfugl
![]() Sv: Ferietips for familien Nessie?Tinkadott: Du kan se mer her, med kart: http://www.naturturist.dk/raabjerg/mile.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Ferietips for familien Nessie?Hvorfor ser du for deg at en uke i feriehus i Danmark blir kjedelig? De jeg kjenner som har hatt feriehus alene har stort sett reist til aktiviteter hver dag og omtrent ikke rukket å sette seg i det hele tatt. Det blir med andre ord litt ut ifra hva du gjør det til selv tenker jeg.
![]() |
#16 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ferietips for familien Nessie?Jeg har heller aldri merket noe til løssluppen alkoholholdning. Altså, jeg VET jo at det ikke var lenge siden man sluttet å drikke øl i pausene på lærerrommet, men jeg har som sagt ikke merket noe spesielt i feriene våre, og vi har vært mye i Danmark. I mange år opp til tre ganger i året. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Weeeee
|
![]() Sv: Ferietips for familien Nessie?
![]() |
#18 |
Weeeee
|
![]() Sv: Ferietips for familien Nessie?Kremt, eh, ja hva skal man si, jeg har altså klart å blande Råbergs mile med Rubjerg knude i farten.
![]() |
#20 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Ferietips for familien Nessie?Jeg skjønner ikke helt at du velger vekk "syden". Vi har opplevd at "syden" har vært både billigere å mer avslappende for oss alle enn ferier i Norge og Danmark. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|