Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En fantastisk artist!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-11, 16:35   #1
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

En fantastisk artist!

Jeg oppdaget nettopp denne jenta på Youtube, og falt pladask. Jeg er veldig glad i klassisk musikk, og hører mye på blant annet Sarah Brightman som jeg synes er en helt fantastisk sanger.
Hør på denne jenta. Hun er ti år gammel Har dere hørt noe så vakkert? Skjørt og vanvittig sterkt på samme tid.

(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)

Og her. Hun fikk synge sammen med Sarah Brightman! Fantastisk.

(Kilde:

)

Sist redigert av Kate : 03-02-11 kl 16:55.
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 16:41   #2
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En fantastisk artist!

Ståpels av 10-åringen. Hun sang bedre enn Brightman.

Gammel 03-02-11, 16:44   #3
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Freya, her.

Ståpels av 10-åringen. Hun sang bedre enn Brightman.

MYE bedre! Helt rått!

Gammel 03-02-11, 16:48   #4
Dixie
Aktiv

Dixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Dixie er litt kul
Standard

Åh!

Dixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 16:57   #5
Didjeridust
Forelska

Didjeridust sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

MYE bedre! Helt rått!

Ho høyrest mest ut som eg minnest Sarah Brightmann høyrdest ut tidligare - her har ho lagt seg til ein litt i overkant vibrato etter min smak - verka ikkje som ho hadde heilt kontroll på vibratoen heller...

Gammel 03-02-11, 16:58   #6
Kate

Kate sin avatar

Standard

Jeg synes Sarah Brightman forandret stemme etter at hun ble operert for noen år siden. Polypper på stemmebåndene mener jeg hun hadde.

Gammel 03-02-11, 16:59   #7
Didjeridust
Forelska

Didjeridust sin avatar

Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Jeg synes Sarah Brightman forandret stemme etter at hun ble operert for noen år siden. Polypper på stemmebåndene mener jeg hun hadde.

Kan vera noko der, ja

Gammel 03-02-11, 17:00   #8
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Vakkert!

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 17:05   #9
Pelen

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vakkert! Stemmen hennes er så voksen.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 18:08   #10
Hannamoren

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nydelig jente, med aldeles nydelig stemme.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 18:12   #11
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er så vakkert.

Gammel 03-02-11, 19:42   #12
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Helt utrolig! Ble nesten litt rørt jeg.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 21:08   #13
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det mulig?! :sipper litt:

Gammel 04-02-11, 01:15   #14
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Ah, nydelig .

Litt for heavy vibrato på Mrs. Brightman...

Gammel 04-02-11, 08:23   #15
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan ikke jeg snart lære at jeg må holde meg unna slike linker, gammel sippdame som jeg er.

(Og så syns jeg faktisk jentungen hadde bedre stemme/sang penere enn Brightman, hun bare irriterte meg. )

Gammel 04-02-11, 09:41   #16
Didjeridust
Forelska

Didjeridust sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

(Og så syns jeg faktisk jentungen hadde bedre stemme/sang penere enn Brightman, hun bare irriterte meg. )

Brightman har diverre tapt seg i det siste - etter min smak - den einaste plata eg nokon gong har kjøpt ikkje på grunn av musikken men på grunn av stemma til artisten er ei plate av ho - Men då høyrdest ho ganske annleis ut enn på klippet synt her.

Gammel 04-02-11, 10:29   #17
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Hvor i svarte gjemmer den lille jenta den store stemmen? Jeg er ikke spesielt glad i småjenter som dolles opp for å se søte ut og så sendes de ut på scenen der de får mye awwww og ahhhh for så å glemmes, men denne unge damen er jo virkelig helt spesiell.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 12:03   #18
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kynikermannen min mener bestemt at dette bare er oppspinn, for ei så lita jenta kan ikke ha slik en stor stemme.

Gammel 04-02-11, 13:40   #19
scilla

scilla sin avatar

scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Har samme tanke som kynikermannen til Inagh.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 16:34   #20
Kate

Kate sin avatar

Standard

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:04.