|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kjøpe klær som er for småVet ikke om tråden ligger på rett plass, men... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøpe klær som er for småHar en del plagg med lappen på i skapet. Men en dag, DA!!!!! Bare at det har tatt år til nå, og jeg kommer ikke nærmere disse klærne for å si det på en pen måte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Textrovert
|
![]() Sv: Kjøpe klær som er for småJeg gjorde det før. Men det har jeg helt sluttet med. Det fungerte mot sin hensikt. I stedet for å virke inspirerende, hang plaggene der som et hån. Tusenvis av kroner rett ut vinduet.
![]() |
#4 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Kjøpe klær som er for småJeg pleide å gjøre det.
![]() |
#5 |
Borte
|
![]() Sv: Kjøpe klær som er for småHuff ja, kjenner meg godt igjen i det, ja. Gir til stadighet en haug fine klær til søsteren min og går med det gamle, kjipe selv.
![]() |
#6 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøpe klær som er for småNei. Det hender jeg tenker "hadde jeg bare vært 10-15-20 kg lettere hadde denne vært perfekt", men jeg kjøper det ikke.
![]() |
#7 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøpe klær som er for småNei det gjør jeg aldr,i om det ikke er et bomkjøp fordi jeg ikke prøvde plagget før jeg tok det med hjem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Kjøpe klær som er for småJeg har skapet fullt av klær som er for små og som jeg drømmer om å kunne bruke igjen. Men heldigvis har jeg brukt dem, men det begynner å bli en stund siden de passet.
![]() |
![]() |
#11 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Kjøpe klær som er for småAldri! Jeg kjøper klær som kler min figur og tar seg bra ut på meg slik jeg er.
![]() |
#12 |
maler
|
![]() Sv: Kjøpe klær som er for småJeg har gjort det endel ganger, men har funnet ut at det demotiverer mer enn det motiverer, så jeg har egentlig sluttet med det. Jeg kjøper heller klær som passer og så får de heller finne en ny eier om de slutter å passe.
![]() |
#13 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Kjøpe klær som er for småNei jeg kjøper klær som kler meg nå. Ikke noe poeng å ha noe på vent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøpe klær som er for småJeg kjøper ikke klær som er for små, men har en tendens til å ta vare på klær som er blitt for små. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Kjøpe klær som er for småNei, det har vist seg å være en virkelig dårlig taktikk, så det har jeg sluttet med for mange år siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Kjøpe klær som er for små
Kast aldri klær som har blitt for små. Man vet aldri når man blir 22 igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Kjøpe klær som er for småJeg skal bare få denne ungen, og så amme ferdig og sånt, og så må det bli vår igjen hvis det ikke er vår når jeg slutter, for jeg nekter plent å begynne på noe stort noe når jeg er vinter-deprimert liksom, og hvis det er sommer så er jeg opptatt med å nyte sommeren og det vil jeg ikke spolere, og er det høst, vel da er det jo omtrent vinter igjen, men SÅ skal jeg begynne å trene, hvis jeg har tid, og ta tak i kostholdet mitt og greier, med mindre jeg blir skikkelig fysen, det klarer jeg rett og slett ikke stå imot.
![]() |
#18 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Kjøpe klær som er for småNei, det gjør jeg ikke. Hvis jeg kjøper et plagg som er ganske dyrt, så tenker jeg at: "om dette plagget noengang blir for stort, så skal jeg med glede kjøpe et mindre..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
kamerat
|
![]() Sv: Kjøpe klær som er for småJeg kjøper utelukkende fine, morsomme klær som passer.
![]() |
#20 |
Passiv
|
![]() Sv: Kjøpe klær som er for småNei. Men jeg har en del klær som har krympet i skapet, og som jeg ikke har kvittet meg med. |
![]() |
![]() |
|
|