|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
trenger lading
|
Pris på bindinger og montering (ski)Har mulighet til å kjøpe et par barneski til 50 kr, men de er uten bindinger. Hvor mye koster "vanlige" bindinger og å få de montert?
|
|
|
|
#2 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pris på bindinger og montering (ski)Jeg var innom og spurte om dette i en sportsbutikk da jeg hadde ski med feil bindinger. Fikk beskjed om at det kosta bare 200 mere med ehlt ny pakke med ski, sko og bindinger, det lønte seg ikke syntes jeg da, så endte med å kjøpe pakke hun kan ha ett par år istedet. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pris på bindinger og montering (ski)Bindinger får du fra 500 og oppover. Montering koster ca 200. Så må skiene prepareres, noe som koster fra 200 og oppover. Sko ligger på 700 og oppover, staver ca 200. Så det er mye billigere å kjøpe pakke
|
|
|
#4 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Pris på bindinger og montering (ski)Nå tenkte jeg slalomutstyr, men HI spurte kanskje om langrennski?
|
|
|
#5 |
|
trenger lading
|
Sv: Pris på bindinger og montering (ski)Dette er langrennsski.
|
|
|
|
#6 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Pris på bindinger og montering (ski)Jeg overhørte noen i sportbutikken på onsdag, og en par langrennsbindinger kostet 440.- kroner, om du må betale for montering vet jeg ikke.
|
|
|
#7 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
Sv: Pris på bindinger og montering (ski)Det er ingen problemer å flytte bindinger fra gammel til ny ski... |
|
|
|
![]() |
|
|