|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
På lukket avdeling
|
BilstolproblemerIsak er jo ikke den største gutten, med sine 17 mnd, 7,9 kg og 76 cm.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: BilstolproblemerBritax Hi-Way. Det er et 0-25 kg sete, så vekt er ikke noe problem. Vi har hatt det til minstemann fra han var ca 10 mnd, han sitter kjempefint i det fremdeles og han blir 4 til sommeren. Vi er kjempefornøyde med det setet!
|
|
|
#3 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: BilstolproblemerVille også sett på Hi-Way. Og Duologic. Duologic går bare til 18 kg, men kilogrensen blir vel neppe noe problem for dere.
|
|
|
|
#4 |
|
Curlingkone
|
Sv: BilstolproblemerVi har også et britax-sete. Husker jammen ikke hva det heter jeg. Men det går opp til 25kg mener jeg. Ungen sitter kjempefint, og jeg elsker nakkestøtten som ligger så fint rundt hodet hennes. Skikkelig stødig og godt sete. Festes med seler, og forankringsselen kan strammes til for å få setet litt mer bakover i ryggen. Det er ganske stor overgang i vinkel egentlig, fra babysete til hakket større.
|
|
|
#5 |
|
På lukket avdeling
|
Sv: BilstolproblemerTusen takk. Da skal jeg se på de to setene.
|
|
|
#6 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: BilstolproblemerBritax hiway er supert. Lett å montere, lett i vekt, går til 25 kg osv... Vi er ihvertfall veldig fornøyd med vårt. Ellers så er graco belogic verdt å ta en titt på. Nytt, med lang brukstid.
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: BilstolproblemerJeg er også veldig fornøyd med duologic! |
|
|
|
|
|
#10 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: BilstolproblemerDuologic, helt klart. Absolutt det beste setet når det gjelder montering, og barnet sitter godt i det.
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: BilstolproblemerVi er veldig fornøyd med vår duologic
|
|
![]() |