|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og meg da, hvor skal vi på ferie?Vi sliter med å finne sommerferiedestinasjon. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Og meg da, hvor skal vi på ferie?Hva med Florida eller er det for langt unna? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Og meg da, hvor skal vi på ferie?Jepp. Dere skal til Lefkas sammen med oss. For to uker med leiebil i en uke koster det 35000 og det er vakker natur, ligger nær nydelige Parga og fastlands-Hellas (bro) og det er flotte strender og mye å finne på. Vi skal bo på et hotell som visstnok er barnevennlig også. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Og meg da, hvor skal vi på ferie?Florida er ikke for langt, men jeg tenker at det kanskje blir litt i dyreste laget? Fly og hotell og sånt er jo ikke så dyrt, men jeg snakket med noen som mente at inkludert lommepenger, parkbilletter osv måtte vi regne ca 85000 kroner, det blir litt i overkant syns jeg. Skal jeg bruke så mye vil jeg heller spare enda litt til, og ta en måneds ferie eller noe. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Aktiv
Medlem siden: Dec 2009
![]() |
Sv: Og meg da, hvor skal vi på ferie?PM sendt. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Og meg da, hvor skal vi på ferie?Florida kan absolutt anbefales. Da kan det gjerne være greit å leie hus, det blir fort litt rimligere enn hotell, samt at man har mye større frihet.
|
|
|
|
#7 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Og meg da, hvor skal vi på ferie?
Aner ikke. Har ikke vært der. Jeg kjeder meg fort på ferie, og når det tiltaler meg, så må det vel være actionfylt nok. Men jeg greier meg uten paintball og gocart og sånt altså. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Aktiv
Medlem siden: Dec 2009
![]() |
Sv: Og meg da, hvor skal vi på ferie?PM, Neket. Sendt for 2,5 døgn siden. Ennå ikke lest. |
|
|
|
![]() |
|
|