Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hjelp! Hva skal jeg ha på meg?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-11, 22:49   #1
pippo
Sangfugl

pippo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hjelp! Hva skal jeg ha på meg?

Jeg skal på 40-års lag og antrekkskoden er "afterski". Det skal være vinteraktiviteter ute, og så fest inne etterpå. Jeg kan ikke gå på fest i ulltrøye.. Hjelp!

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 23:19   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Hva skal jeg ha på meg?

Tja.

Afterski kommer i to utgaver. Du har de som faktisk har vært på ski, og som tar et par øl på nærmeste pub for så å dra hjem/på hytta/hotellet for å dusje og sånt før de stikker for å feste - og så har du de som har tuslet rundt på høyfjellsbutikker og hotellets spa-avdeling hele dagen, som skifter til skibukse, skistøvler og slalombriller(!) før de drar ut på fest, uten det andre kanskje mener er den "obligatoriske turen i bakken først".

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 23:30   #3
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp! Hva skal jeg ha på meg?

Kari Traa og Helly Hansen/Moods of Norway har da ullskjorter som kan brukes på fest. På afterski stiller man i det man har hatt på seg en lang dag i bakken (dersom man ikke lukter hest), og hjelm/lue-sveis er allment godkjent. På det skistedet vi pleier å være på afterski fins både ekte afterskiere og wanna-be-afterskiere. Forskjellen synes for å si det sånn ...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:20.