Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Elsk deg selv? eller Elsk deg selv!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-11, 00:48   #1
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Elsk deg selv? eller Elsk deg selv!

Inspirert av ett TV program jeg nettopp har sittet og studert på FEM..
"Hvordan se bra ut naken!"

*Kort fortalt; en kvinne hater virkelig sitt utseende - hun klarer ikke å se seg selv naken i speilet uten å begynne å gråte - etter 4 uker går hun naken og feiende flott på catwalken - uten slanking - uten kirurgi. Hun har stor mage, hun har store lår, hun har ikke timeglassformen, men likevel! Fy flate så lekker og flott!*

Dette må jo være en drøm av en mulighet - få en til å fortelle deg hvordan du skal kle deg for å få frem de kvinnelige formene dine - hvordan booste selvtilitten så du faktisk tørr gå ut og vise deg naken i offentligheten (ok - DET er ekstremt, men ihvertfall få frem smilet og stoltheten når du ser deg selv i speilet - og tillate seg å tenke "Yes! Jeg er lekker!!"). Programmet viste frem flotte kvinner i alle former og fasonger - og alle var "stunning" etter små enkle grep.

Hvordan skal man gå frem på egenhånd for å få frem denne følelsen? For det er jo ingen hemlighet at med ett godt selvbilde så utstråler man også skjønnhet. Med riktig antrekk så føler man seg flott og sexy. *jupp jeg har investert i nye dyre bh'er og jeg har aldri hatt så flotte pupper! OG jeg har fått kommentarer på det!* Kan man når man nærmer seg 40 tillate seg selv og tenke "JA! sånn ser jeg ut, jeg aksepterer det og gjør det beste ut av situasjonen!" - uten at man lar alt forfalle?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:31.