Elsk deg selv? eller Elsk deg selv!
Inspirert av ett TV program jeg nettopp har sittet og studert på FEM..
"Hvordan se bra ut naken!"
*Kort fortalt; en kvinne hater virkelig sitt utseende - hun klarer ikke å se seg selv naken i speilet uten å begynne å gråte - etter 4 uker går hun naken og feiende flott på catwalken - uten slanking - uten kirurgi. Hun har stor mage, hun har store lår, hun har ikke timeglassformen, men likevel! Fy flate så lekker og flott!*
Dette må jo være en drøm av en mulighet - få en til å fortelle deg hvordan du skal kle deg for å få frem de kvinnelige formene dine - hvordan booste selvtilitten så du faktisk tørr gå ut og vise deg naken i offentligheten (ok - DET er ekstremt, men ihvertfall få frem smilet og stoltheten når du ser deg selv i speilet - og tillate seg å tenke "Yes! Jeg er lekker!!"). Programmet viste frem flotte kvinner i alle former og fasonger - og alle var "stunning" etter små enkle grep.
Hvordan skal man gå frem på egenhånd for å få frem denne følelsen? For det er jo ingen hemlighet at med ett godt selvbilde så utstråler man også skjønnhet. Med riktig antrekk så føler man seg flott og sexy. *jupp jeg har investert i nye dyre bh'er og jeg har aldri hatt så flotte pupper! OG jeg har fått kommentarer på det!* Kan man når man nærmer seg 40 tillate seg selv og tenke "JA! sånn ser jeg ut, jeg aksepterer det og gjør det beste ut av situasjonen!" - uten at man lar alt forfalle?