Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Noen med erfaring fra barnas skidag i Granåsen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-11, 13:04   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen med erfaring fra barnas skidag i Granåsen?

Det er en viktig dag for Poden, han gleder seg veldig og teller ned og styrer.

Det er ingen hemmelighet at jeg verken liker å gå på ski, organisert familiehygge, mange barn samlet på ett sted, mange folk generelt samlet på ett sted, eller bråk. Jeg får lyst til å rive av meg håret og sette meg ned å rugge i fosterstilling når det er konstant bråk rundt meg.

Men som den fantastiske mamman jeg er () setter jeg meg selv til side. Poden er meldt på, har fått deltakernummmer, og hans entusiasme stiger i takt med min anger. Kunne jeg ikke lokket med Pirbadet istedet? Kino? Hyttetur?

Men jeg vet at om jeg forbereder meg på dagen og har planene klare, så går det helt fint. Så nå trenger jeg litt råd og tips fra andre som har vært fantastiske foreldre før meg. Hva skal jeg huske på å ta med?
Jeg skjønner at det beste er å være der enten fra de åpner eller mot stengetid, men har noen noe erfaringer med dette?

Gammel 13-02-11, 13:12   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen med erfaring fra barnas skidag i Granåsen?

Jeg har ikke vært der selv, men jeg har skjønt at man enten må være veldig tidlig ute for å få en parkeringsplass eller stille med sjåfør, som kan kjøre opp og parkere et annet sted.

Uansett må man være ute i temmelig god tid, fordi det vanligvis er ganske kaotiske tilstander når det nærmer seg start.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 13:15   #3
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Vi er der vært år og har en koselig dag. Vi kommer aldri så veldig tidlig, men har hatt flax og fått parkering på området.
ungene koser seg, går runden sin og vi drar hjem igjen

Gammel 13-02-11, 13:19   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ingen tips da, Snuppa? Hva gjør at dere koser dere når dere er der? Hva gjør dere? Har dere med noe spesielt? Poden kan jo ikke å gå på ski, men har forsøkt noen ganger i vinter. Så han skal ikke gå noe mer avansert enn den korteste løypen på 200 meter. Hva gjør vi når han er ferdig med den biten? Bare hebnger rundt og drikker kakao? Poden vil nemlig også ha med seg konserten med de grandpix-barna.

Gammel 13-02-11, 13:19   #5
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Det er noen år siden vi var og da parkerte vi på City syd og tok buss til Granåsen. Ellers hører god niste og drikke med samt sitteunderlag og ekstra votter.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 14:34   #6
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Vi har med oss niste, kakao i termosen. Ungene får jo litt forskjellig i den premiesekken. Dette spiser de mens vi er der. Vi får med oss oppvisning av barna som synger og ellers så treffer vi stort sett noen kjente vi slår av en prat med.

Jeg skulle dog ønske de heller kunne arrangere det nå i disse tider i stedefor Mars. Har opplevd regn de siste gangene vi har vært der.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:17.