|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
rakkarpus
|
![]() Gjør dere noe spesielt ut av Valentin-dagen?Så en artikkel i Adresseavisen om at det var få ledige bord for to igjen på restauranter, gjør dere noe spesielt ut av denne dagen?
![]() |
#2 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gjør dere noe spesielt ut av Valentin-dagen?Nei. Her er det trening som vanlig på mandag for hele famen.
![]() |
#3 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gjør dere noe spesielt ut av Valentin-dagen?Nei. Vi har ikke noen tradisjoner rundt denne dagen.
![]() |
#4 |
passer i nissedrakt
|
![]() Sv: Gjør dere noe spesielt ut av Valentin-dagen?På ingen måte. Så feirer vi heller ikke morsdag eller farsdag spesielt heller. De siste årene har vi bodd i område med mange barn, og har fått barn selv, så da har vi vel måttet strekke oss til å godta halloween, men andre feiringer utenom bursdag og jul er det fint lite av hjemme hos oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Gjør dere noe spesielt ut av Valentin-dagen?Nei, det har vi aldri gjort. Har inntrykk at man helst bør være født på 90-tallet eller senere for at denne dagen feires i hht god, glossy, hollywoodsk tradisjon
![]() |
![]() |
#7 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gjør dere noe spesielt ut av Valentin-dagen?Nei, egentlig ikke. Det har hendt at jeg har fått blomster på Valentinsdagen, men det er ikke hvert år.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Gjør dere noe spesielt ut av Valentin-dagen?Akkurat no kunne eg godt tenkt meg å droppa heile dagen, men det er fordi eg ikkje har ordna noko. Men eg mistenker at samboer har vært innom nærmeste matbutikk og røska til seg blomster. Eg får heller slå til med taco på ein mandag, siden han vart fullstendig nedstemt sist han ville ha det.
![]() |
#9 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Gjør dere noe spesielt ut av Valentin-dagen?Nei det kan jeg ikke tenke meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Gjør dere noe spesielt ut av Valentin-dagen?Nei, vanligvis ikke.
![]() |
#11 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Gjør dere noe spesielt ut av Valentin-dagen?Jeg er tilhenger av å feire alt som kan feires. Jeg gjør gjerne hyggelige ting med mannen min når som helst og ser ingen grunn til å ikke gjøre det på valentinsdagen også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Gjør dere noe spesielt ut av Valentin-dagen?
Det skal vi også gjøre i kveld, men vi kaller det ikke valentinesdag, vi kaller det en helt vanlig mandagskveld. Vi gjør sikkert noe lignende i morgen kveld, og kaller det en helt vanlig tirsdagskveld... Mulig jeg er bortskjemt med hverdagsromantikk?
![]() |
![]() |
#13 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Gjør dere noe spesielt ut av Valentin-dagen?Som sagt. Vi gjør det ikke bare i kveld, vi heller. Men vi gjør det forholdsvis ofte, og jeg ser ingen grunn til å ikke gjøre det i kveld, bare fordi andre også gjør det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gjør dere noe spesielt ut av Valentin-dagen?Niks. Dagen i går var så fantastisk at jeg lever leeenge på den |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Gjør dere noe spesielt ut av Valentin-dagen?
Jeg er ikke prinsipielt i mot verken denne dagen eller halloween. Vi, altså mannen og jeg, trenger ikke denne dagen, all den tid vi er flinke til å gjøre noe spesielt ut av en hvilken som helst annen dag som ikke har en fænsy internasjonal tittel.
![]() |
![]() |
#16 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Gjør dere noe spesielt ut av Valentin-dagen?Vi feirer alt som feires kan, og jeg fikk kaffe og brownies på senga i dag tidlig (kl. 5.15), og pakke er visstnok på vei i posten. Klokken seks var jeg derimot blitt gressenke, så det var en kort feiring |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Gjør dere noe spesielt ut av Valentin-dagen?Født på søttitallet og feirer Valentines. Det trenger ikke være mye, men en liten ekstra oppmerksomhet gir vi hverandre. Mannen er veldig flink til å lage ting til meg; jeg er flinkere til å kjøpe noe.
![]() |
#18 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Gjør dere noe spesielt ut av Valentin-dagen?Som Halloween, er heller ikke Valentines et amerikansk påfunn ...
![]() |
#19 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gjør dere noe spesielt ut av Valentin-dagen?Ingen Valentinfeiring hos oss.
![]() |
#20 |
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gjør dere noe spesielt ut av Valentin-dagen?Siden vi ble sammen har vi feire på samme måte.
![]() |
|
|