Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva pynter du gulrotkaken med?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-11, 20:55   #1
kalufs
kall om benen

kalufs sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Hva pynter du gulrotkaken med?

Pynter du gulerotkake og i så fall med hva? Tenker på oppe på ostekremen.

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 21:05   #2
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva pynter du gulerotkaken med?

Gulrøtter fra Meny. De har kakepynt som er gulrøtter, kjempefine.

Gammel 17-02-11, 21:05   #3
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Næh, jeg syns det holder med ostekrem. Alternativt kunne jeg brukt sånne kakepynt-gulrøtter, de er søte.

Gammel 17-02-11, 21:07   #4
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gulrot.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 21:13   #5
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva pynter du gulrotkaken med?

Pynter med revet gulrot

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 21:14   #6
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg pleier ikke pynte, syns den er fin i seg selv med ostekremen. Men jeg har vel pyntet med sølvkuler en gang, og sjokoladeflak kanskje.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 21:49   #7
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg så en fyr på tv som kokte minigulrøtter i sukkerlake og pyntet med de. Det så kult ut. Men styrete. Jeg pynter ikke med noenting, utenom kremen.

Gammel 17-02-11, 21:50   #8
millact
Bør lage seg en tittel selv

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Revet gulerot.

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 21:52   #9
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Revet gulrot på gulrotkake?! Det høres både veldig, veldig feil og veldig, veldig rett ut. (Det blir ikke rart?)

Gammel 17-02-11, 21:53   #10
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har skåret tynne strimler av gulrot med potetskreller og dandert dem litt hist og pist. Det er kanskje rart?

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 21:55   #11
Albertine
Passiv

Standard

Jeg lager kule gaffelmønster i ostekremen. Funker seff best med et tykt lag krem oppå.

Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 21:56   #12
kalufs
kall om benen

kalufs sin avatar

Standard

De der små gulerøttene av marsipan, er veldig søte. Men de har jeg ikke tid til å finne nå (eller tid å lage selv for).
Revet gulerot oppe på kaken? Ja kanskje det...

Hva med rivet sjokolade, blir det helt feil siden det er gulerotkake?

Gammel 17-02-11, 21:56   #13
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Revet gulrot på gulrotkake?! Det høres både veldig, veldig feil og veldig, veldig rett ut. (Det blir ikke rart?)

Har aldri tenkt over at det kan bli feil eller virke rart .. Gulrotkaken inneholder jo 5dl revet gulrot. Så at det er litt gulrot i pynten funker vel greit?

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 21:56   #14
kalufs
kall om benen

kalufs sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg lager kule gaffelmønster i ostekremen. Funker seff best med et tykt lag krem oppå.

Ja det kan jeg kanskje gjøre!

Gammel 17-02-11, 21:57   #15
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Mer ostekrem.

Gammel 17-02-11, 21:58   #16
kalufs
kall om benen

kalufs sin avatar

Standard

Satser på å lage MASSE ostekrem med gaffelmønster i. Takk for tips alle!

Gammel 17-02-11, 22:01   #17
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Pynt oppå kremen blir overkill, synes jeg. Jeg liker at det er et tjukt lag med krem, og da blir det nok.

Gammel 17-02-11, 22:47   #18
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Sjølvsagt.

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Har aldri tenkt over at det kan bli feil eller virke rart .. Gulrotkaken inneholder jo 5dl revet gulrot. Så at det er litt gulrot i pynten funker vel greit?

Ja, her går det med ein kg gulrøter på ei langpannekake, så eg reknar eit kakestykke som ein del av fem om dagen.

Gammel 17-02-11, 22:55   #19
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

1. Ingenting annet en kremen.
2. Appelsindryss (er oransje).
3. Mandarinbåter.
4. Marsipangulrøtter.
5. Raspet sjokolade.
6. Sjokoladeblonder fra pakke.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 23:00   #20
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes den er fin nok i seg selv med hvit krem. Jeg liker heller ikke gaffelriller på noen kaker. Det er ikke pent, synes jeg.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:35.