|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Ungdomsspråk. Hva i huleste ...Det er et hjerte som ikke er kommet frem pga. at nettleseren eller hva som er brukt til å lese det ikke forstår formateringen. Skulle sett sånn ut: ♥ evt. sånn <3
![]() |
![]() |
#3 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ungdomsspråk. Hva i huleste ...Hjerte.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Ungdomsspråk. Hva i huleste ...Fordi det er html-formatering. F.eks. vet jeg at om jeg skriver html og vil ha mellomrom, skriver jeg eller linjeskift skriver jeg <br />
![]() |
![]() |
#7 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ungdomsspråk. Hva i huleste ...
Jeg er jo lærer, jeg vet alt.
![]() |
#8 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Ungdomsspråk. Hva i huleste ...Aha ... Det er vel nå jeg må sende melding til gjeldende ungdom å si at jeg har vært sjokkert i over en time fordi hun våger å sende meg bannskap på sms.
![]() |
#10 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ungdomsspråk. Hva i huleste ... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|