|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Hva kler ti år gamle jenter seg i for tiden?... Sist redigert av Slettet bruker : 12-11-12 kl 12:38. |
|
|
|
#3 |
|
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kler ti år gamle jenter seg i for tiden?Min jente er bare åtte, men det eneste hun vil gå med, bortsett fra tights og trange jeans, er joggebukser/joggedresser fra WOW. Du får endel fargerike og fine, og det er plass til varmt ulltøy under. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Hva kler ti år gamle jenter seg i for tiden?Jeg ville satset på kari traa-klær. Kult, populært og varmt. Her brukes også mye bukser i baggy stil, god plass til ull under.
|
|
|
#5 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kler ti år gamle jenter seg i for tiden?Min 11-åring, og de fleste av hennes klassevenninner, foretrekker smale dongeribukser og tights. Min jente elsker ull, heldigvis, og bruker alltid det under. Noen av disse dongeritightsene er det såpass mye strech i at det fint er plass for ull under. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
maler
|
Sv: Hva kler ti år gamle jenter seg i for tiden?Jeg ser veldig mange jenter i litt baggy joggebukser, typiske idrettsmerker som puma.
|
|
|
#7 |
|
heimføing
|
Sv: Hva kler ti år gamle jenter seg i for tiden?Onepiece er varmt, og plass til allverdens under. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Pauset
|
Sv: Hva kler ti år gamle jenter seg i for tiden?Jeg var så heldig å komme over en Wow-butikk i forrige uke. Da kjøpte jeg en smal dongeribukse med lapper på, pannebånd og lang, smal genser med hette på i bomull. Det var stor stas når jeg kom hjem. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva kler ti år gamle jenter seg i for tiden?Min 9 åring liker best wow og kari traad klær, helst joggestil.
|
|
|
#10 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hva kler ti år gamle jenter seg i for tiden?Hvor stor er 10-åringen i str?
|
|
|
#11 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kler ti år gamle jenter seg i for tiden?Storesøster bryr seg ikkje så veldig om kva ho har på seg enda, men eg har forstått det sånn at Kari Traa og Wow er ok. Og onepiece, sjølvsagt. Dei finnes jo i mange ulike mønster og stoff. Bula også kanskje? Dei har jo ein del kule bukser som er litt vidare i fasongen.
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Hva kler ti år gamle jenter seg i for tiden?... Sist redigert av Slettet bruker : 12-11-12 kl 12:38. |
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Hva kler ti år gamle jenter seg i for tiden?... Sist redigert av Slettet bruker : 12-11-12 kl 12:38. |
|
|
|
#16 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hva kler ti år gamle jenter seg i for tiden?
Only har XXS og XS og har riktig passform til småfrøknene. Moods har ganske nordiske str på sine klær. Men bukser ned til 26" kan kanskje passe?
|
|
|
#17 |
|
Passiv
|
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
|
|
|
#19 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Hva kler ti år gamle jenter seg i for tiden?Storesøster på 10 1/2 elsker alt fra Abercrombie og Fitch; de har kule joggebukser i fine farger. Jeg kjøper det på nett. Moms, frakt og av og til toll kommer i tillegg så billig er det ikke, dessverre. Men holder lenge! I tillegg elsker hun joggedresser fra Juicy, men de er styggdyre i Norge. I USA koster de dog ikke så mye.
|
|
|
|
#20 |
|
snur
|
Sv: Hva kler ti år gamle jenter seg i for tiden?Nå er sikkert min snart 10-åring lite representativ for hun går i ullundertøy og Umbro joggebukse hele tiden. Skal hun ha andre klær er det Pomp de Lux for det er behagelig
|
![]() |
|
|