Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva kler ti år gamle jenter seg i for tiden?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-11, 20:03   #1
Slettet bruker
Passiv

Standard

Hva kler ti år gamle jenter seg i for tiden?

...

Sist redigert av Slettet bruker : 12-11-12 kl 12:38.
  Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 20:09   #2
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva kler ti år gamle jenter seg i for tiden?

Det kommer jo litt an på hva hun liker, men jeg har sett 10-åringer her i området som bruker onepiece iallefall.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 20:09   #3
pippo
Sangfugl

pippo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Min jente er bare åtte, men det eneste hun vil gå med, bortsett fra tights og trange jeans, er joggebukser/joggedresser fra WOW. Du får endel fargerike og fine, og det er plass til varmt ulltøy under.

http://www.wowandme.com/en/Kolleksjon/College/

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 20:15   #4
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville satset på kari traa-klær. Kult, populært og varmt. Her brukes også mye bukser i baggy stil, god plass til ull under.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 20:24   #5
Maki
Erfaren

Maki sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Min 11-åring, og de fleste av hennes klassevenninner, foretrekker smale dongeribukser og tights. Min jente elsker ull, heldigvis, og bruker alltid det under. Noen av disse dongeritightsene er det såpass mye strech i at det fint er plass for ull under.

Romslige joggebukser er også mote, og også Adidas-bukser.

Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 20:26   #6
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser veldig mange jenter i litt baggy joggebukser, typiske idrettsmerker som puma.

Gammel 18-02-11, 20:27   #7
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Onepiece er varmt, og plass til allverdens under.

Hva med baggy dongeribukser?

Btw så var jeg nettopp med åtteåringen på cubus og handlet på 3 for 2-tilbud. Der hadde de flere typer jogge-/dansebukser, alt fra helt tynne til litt tykkere i velur. Men nå aner jeg ikke om cubus er akseptabelt når man er blitt ti, altså.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 20:32   #8
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg var så heldig å komme over en Wow-butikk i forrige uke. Da kjøpte jeg en smal dongeribukse med lapper på, pannebånd og lang, smal genser med hette på i bomull. Det var stor stas når jeg kom hjem.

Ellers handler jeg klær på de vanlige kjedebutikkene. Det er det vi har her hvor vi bor. Merker bryr vi oss ikke noe om. Hun går i vinterbukse utenpå dongerien når hun går til skolen. Hjem fra skolen bærer hun alltid på buksa.

Hun har også One-piece-drakt. Den får hun bare ha på hjemme. Jeg syns ikke det er noe å ha på seg på skolen. Det er kosedress. Det har hun akseptert.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 21:12   #9
Finni
Bør lage seg en tittel selv

Finni sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 5
Finni er populærFinni er populærFinni er populærFinni er populær
Standard

Min 9 åring liker best wow og kari traad klær, helst joggestil.
Ellers elsker hun onepieceen sin.

Gammel 18-02-11, 21:13   #10
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor stor er 10-åringen i str?

Min 11 åring går i liten dame - og finner veldig mye fint på Only, LeneV, Moods of Norway, Vero Moda, Miley Cyrus har kommet med en kleskolleksjon, du får kjøpt den på ebay, den er også poppis. o.l.
Hun går ofte i olabukser, baggy joggebukser (favoritt er Kari Traa), enkle topper og en tunika/strikkejakke over. Flanellskjorter er også poppis.

Gammel 18-02-11, 21:28   #11
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Storesøster bryr seg ikkje så veldig om kva ho har på seg enda, men eg har forstått det sånn at Kari Traa og Wow er ok. Og onepiece, sjølvsagt. Dei finnes jo i mange ulike mønster og stoff. Bula også kanskje? Dei har jo ein del kule bukser som er litt vidare i fasongen.

Gammel 18-02-11, 21:31   #12
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Frøkna her går heller ikke med bukser som strammer. Favorittjeansene er Lee, Diesel og Moods.

Gammel 19-02-11, 00:27   #13
Slettet bruker
Passiv

Standard

...

Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 00:30   #14
Slettet bruker
Passiv

Standard

...

Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 00:35   #15
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kari Traa er vel på G-sport? Og er det ikke Wow eller noe lignende på Nerstranda?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 00:43   #16
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Fløyel: Hun bruker et sted mellom xxs og xs. Hun er for kort til å bruke bukser fra voksenkjedene. Men Moods kan kanskje være noe. De er vel små i størrelsene, er de ikke?

Only har XXS og XS og har riktig passform til småfrøknene. Moods har ganske nordiske str på sine klær. Men bukser ned til 26" kan kanskje passe?

Lee og Diesel får du kjøpt på Junior - og de har ofte salg. Her har du str. 12-16 år. (Og Junior ser jeg har butikk i Tromsø)
De har også klær fra Roxy, de er populære hos Frøkna her i huset. *jeg raider denne butikken når de har salg, for de har skikkelig salg, ifjor fikk jeg Dieselbukser til under 300,- så da ble det hamstret ja *

Gammel 19-02-11, 01:00   #17
Slettet bruker
Passiv

Standard

...

Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 01:01   #18
Slettet bruker
Passiv

Standard

...

Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 01:41   #19
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Storesøster på 10 1/2 elsker alt fra Abercrombie og Fitch; de har kule joggebukser i fine farger. Jeg kjøper det på nett. Moms, frakt og av og til toll kommer i tillegg så billig er det ikke, dessverre. Men holder lenge! I tillegg elsker hun joggedresser fra Juicy, men de er styggdyre i Norge. I USA koster de dog ikke så mye.

Av norske butikker er klær fra WOW favoritten.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 02:44   #20
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Nå er sikkert min snart 10-åring lite representativ for hun går i ullundertøy og Umbro joggebukse hele tiden. Skal hun ha andre klær er det Pomp de Lux for det er behagelig Der har de mye vide modeller i både over og underdel.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:40.