Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Ferdigmalt veggpanel og fargevalg

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-11, 18:30   #1
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Ferdigmalt veggpanel og fargevalg

http://www.arbor.no/fileshare/filark...r_2010_web.pdf

Har noen denne fargen heime? Skagen ferdigmalte panelplater. Vi skal utvide med ett syrom/kontor til meg, og jeg trenger en fin farge. Det skal være ferdigmalte panelplater, men jeg kunne tenkt meg å ha blågrått (eller denne skagen) på tre av veggene og en gråaktig på den siste veggen. Har noen ideer eller fine farger?
Har ikke lyst på disse helt vanlige kafelatte-fargene, men noen rolige fine farger som likevel har litt mer spenst i seg.
I det tilstøtende rommet har vi magnolia. Den er nydelig, så det må stå noenlunde til den også.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 02:19   #2
VisiliA
Brenner seg ut
 
VisiliA sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Midt i landet
Innlegg: 161
VisiliA er litt kul
Standard

Sv: Ferdigmalt veggpanel og fargevalg

Vi malte gutterommene i en gråfarge som heter Skagen. Nydelig og veldig anvendelig gråfarge...

__________________
Storebror -87
Lillebror -91
Attpåklatten -99
VisiliA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 09:01   #3
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ferdigmalt veggpanel og fargevalg

Vi har Huntonit sin Frost på våre vegger. Er ganske lik Skagen i farge tror jeg. Vi er knallfornøyd.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 09:25   #4
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ferdigmalt veggpanel og fargevalg

Å, spennende! Gir den en varm eller kald følelse til rommet? Gir den rommet energi? Det er viktig for meg.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 10:58   #5
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ferdigmalt veggpanel og fargevalg

Jeg er ikke noen ekspert på varm/kald, men med den innredningen vi har og fargene ellers så opplever jeg den som varm. Den er behagelig og dus, syns jeg.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 11:03   #6
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ferdigmalt veggpanel og fargevalg

Opprinnelig lagt inn av Lorien, her.

Jeg er ikke noen ekspert på varm/kald, men med den innredningen vi har og fargene ellers så opplever jeg den som varm. Den er behagelig og dus, syns jeg.

Hvilke farger har dere til? JEg skal ha hvite hyller og hvitt skrivebord. En divan/seng der jeg kan velge høvelig farge på teppet og puter. Er veldig glad i rosa, og det innbiller jeg meg er fint til. Turkis har jeg også i en del interiør.
Kjekt å kunne endre farger på stæsjen av og til, men møblene blir mye i hvitt.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 19:24   #7
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.769
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ferdigmalt veggpanel og fargevalg

Vi tok umalte og malte de i fargen Sand. Den er knallfin.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 20:15   #8
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ferdigmalt veggpanel og fargevalg

Dette er på kjøkkenet.Vi har hvitt listverk, og møbler/innredning i bjørk. Gardiner i mørkere grå og mosaikkfliser i gråtoner. Veldig fornøyd, syns den gylne fargen på treverket står godt til det grå.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 20:29   #9
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ferdigmalt veggpanel og fargevalg

Opprinnelig lagt inn av Pesten, her.

Vi tok umalte og malte de i fargen Sand. Den er knallfin.

Men er ikke den hvitaktig? Har lystt på noe med hakket mer farge i. Nå fant jeg en annen fin, enda litt mørkere enn Skagen. De kunne kombineres, kanskje?

Tåkedis, er en litt mørkere grå: http://www.smartpanel.no/?gclid=CNTA...FYe_zAod7lSt5g
Den må da være nydelig sammen med Skagen.

__________________
05

Sist redigert av Hondacrv : 20-02-11 kl 20:41.
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 21:32   #10
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ferdigmalt veggpanel og fargevalg

Sand er definitivt ikke hvitaktig. Mer lysebrun med noe grått i. Vi har den i stua, og den er ganske mørk.

Panelplatefarger ellers har jeg vel ingen nyttige innspill om. Jeg er glad i beige og bruntoner selv, og vi kommer til å velge antikkmalte plater i caffe latte på neste rom som skal pusses opp.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 22:31   #11
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.769
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ferdigmalt veggpanel og fargevalg

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Men er ikke den hvitaktig? Har lystt på noe med hakket mer farge i. Nå fant jeg en annen fin, enda litt mørkere enn Skagen. De kunne kombineres, kanskje?

Tåkedis, er en litt mørkere grå: http://www.smartpanel.no/?gclid=CNTA...FYe_zAod7lSt5g
Den må da være nydelig sammen med Skagen.

Ja signerer Matilda. Den er beige med litt bruntone i. Vi har den på gjestedoen og jeg vurderer den i stuen.
Ser at du etterlyser gråfarge og da er skumring også fin.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no