|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#3 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Strikkepinner på flyJeg har aldri hatt problemer med det - men jeg bruker alltid trepinner.
![]() |
#6 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Strikkepinner på flyJeg ringte faktisk Avinor for å spørre om det var lov når jeg skulle til USA. Hvorpå en fyr i andre enden lo hånlig av meg og spurte "Hvorfor i allverden skulle du ikke kunne ta med det?? Selvfølgelig er det lov!" Så ja, det er lov.
![]() |
#10 |
Sperret
|
![]() Sv: Strikkepinner på flyDet avhenger av flyselskapets egne regler. Hva som gjelder nå for hvilke selskap vet jeg ikke. Og uansett blir det jo sjeldent oppdaget om man skulle ha det i bagasjen selv om det ikke skulle være lov. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Strikkepinner på fly
Hvordan får flyselskapene sjekket dette på Gardermoen f.eks.?
![]() |
#13 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Strikkepinner på flyHer står det at en kan ta med seg strikkepinner av normal størrelse.
![]() |
#14 |
Bare sær
Sånne lange rette pinner med en klump i enden som engelskmenn gjerne bruker. De finnes i Norge også, men jeg har aldri sett noe behov for dem.
![]() |
#15 |
søt
![]() Sv: Strikkepinner på flyDet er lov. Jeg kjenner godt en i sikkerhetskontrollen, og vi har snakket mye om strikkepinner.
![]() |
#16 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: Strikkepinner på flyMine bambuspinner ble tatt fra meg når vi skulle til USA. Ved innsjekkingskøen står det folk fra flyselskapet (tror det var Continental) og spør hva man har i håndbaggasjen, slik at man kan pakke om før man sjekker inn baggasjen.
![]() |
#17 |
Har fått viljen sin
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Strikkepinner på flyJeg har reist både innenlands, innen Europa og til USA med strikkepinner (USA to ganger, begge i 2010); både metall og trepinner, uten problemer!
![]() |
#19 |
Jazzbabe
Hvor: Elvebyen
![]() Sv: Strikkepinner på flyDet kommer nok an på flyselskapet, ja... Jeg fløy innenriks i Brasil (Salvador-Rio), og da ble jeg fratatt metallhårspenna mi - en slik som ser ut som et langt, tynt nebb. Skikkelig bra drapsvåpen...
![]() |
#20 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Strikkepinner på flyBritish Airways opplyser om at det er opp til den enkelte flyplass;
På Oslo Lufthavns sider står følgende;
Jeg lurer litt på hva de mener med normal størrelse, det kan vel ikke bli problemer av pinne nummer 10?
London Heathrow skryter av at man kan finne svar på alt fra spørsmål om babymat til strikkepinner i deres security section, men jeg finner ingenting annet enn at de ikke står på forbudt-lista. Sist redigert av Mei : 24-02-11 kl 13:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|