Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Belly Bandit, totalt unødvendig eller kjekk sak?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-11, 12:11   #1
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Belly Bandit, totalt unødvendig eller kjekk sak?

Føles veldig feil å legge denne under "Motehjørnet" kjenner jeg.
Jeg smugtitter litt på en sånn belly bandit, dvs bredt belte/korsettaktig stoff man bruker fra dagen etter fødsel for å få støtte og visstnok figuren raskere tilbake. Denne:
http://www.bleieboden.no/productdetails.php?product=461

Jeg ser for meg at det er behagelig med litt støtte til magen etter fødsel, men tenker også at med en sånn en på slipper nylig gravide bilringer og alle deres venner flomme over buksekanten når jeg ammer. Da trenger jeg jo ikke tenke på ammetopper i samme grad heller.

Eller er det en helt unødvendig ting som man sikkert ikke kommer til å bruke likevel?

Gammel 24-02-11, 12:13   #2
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Belly Bandit, totalt unødvendig eller kjekk sak?

Jeg kjøpte, men brukte ikke. Kjøpte den for stor jeg. Enda jeg gikk ned i størrelse. Jeg kunne jo ikke vite at jeg kom til å være tynnere etter fødsel enn før graviditet. Nå derimot, kunne jeg godt ha trengt en bellybandit.

Syns den er ganske unødvendig jeg altså..

Gammel 24-02-11, 12:17   #3
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg klarer ikke forstå hvordan det der skal være behagelig jeg da..

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 12:26   #4
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Den jeg hadde var mer behagelig enn en holdin-strømpebukse i alle fall.

Gammel 24-02-11, 13:28   #5
lillemy01
Erfaren

lillemy01 sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

Før i Ungarn ble dette brukt helt frem til slutten av 80 tallet Var dette påbudt på sykehusene å bruke med en gang. De mente at ting helet så mye fortere og gikk fortere tilbake. Vet ikke hvor sant det er men min mor har jo ganske så flat mage i forhold til meg så hvem vet?

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:31.