Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

God vannflaske

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-11, 12:06   #1
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

God vannflaske

Jeg er drittlei av at imsdalsflaskene som jeg bruker å fylle opp igjen blir pantet uten at det er meningen.

Jeg trenger en vannflaske som kan bo i veska mi. Jeg har en camelbak på 0.7 dl som jeg bruker på trening, men den er litt stor.

Tips?

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 12:26   #2
Left
Passiv

Standard

Sv: God vannflaske

Jeg tror det var Norheim som har en med vid åpning og fin størrelse. Den har ikke sånn drikketut, men kork til å skru av. Den er mindre enn CamelBack-flasken. Men Camelback finnes vel i en størrelse mindre også? Det er jo ikke mye som slår det altså. De er dyre, men verdt hver øre fordi de ikke drypper/lekker.

Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 12:28   #3
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg avbefaler denne:
http://www.foreldreportalen.no/forum...26#post2667726

Gammel 24-02-11, 12:39   #4
Serafin

Serafin sin avatar

Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg avbefaler denne:
http://www.foreldreportalen.no/forum...26#post2667726

Haha, den tråden har jeg sett, og den flasken blir det ikke.

Lillesøster 09
Gammel 24-02-11, 12:48   #5
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Starbucks har mange lekre og kule flasker *søk på Starbucks Water bottle på ebay*
Jeg har en flaske med denne tut-patenten - lekker ikke.

Gammel 24-02-11, 13:13   #6
Serafin

Serafin sin avatar

Standard

Argh, jeg husker ikke hvor jeg kjøpte den camelbaken jeg har fra... Og finner ikke igjen mailen.

Lillesøster 09
Gammel 24-02-11, 18:40   #7
Left
Passiv

Standard

De har i hvert fall camelback på G-sport.

Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 18:57   #8
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Camelbak sin i barnestørrelse = veskestørrelse?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:06.