Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Bitteliten mikro

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-11, 14:18   #1
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Bitteliten mikro

Jeg leter etter en liten mikro som kan få plass i et overskap (dybde 37 cm). Det er ikke en integreringsløsning jeg skal ha, for det er et alminnelig overskap med skapdør. Er bare ute etter en mikro som er så liten at den kan stå på en hylle inni skapet, og skapdøren må kunne lukkes igjen.

Det viktigste er størrelsen, ytelse er det ikke så farlig med (jeg bruker den bare til litt kjapp oppvarming en gang i blant - også popcorn, da). Noen som vet om? Spesielle merker jeg kan sjekke? Det er jo så mange der ute og det tar sånn tid å gå inn på hver enkelt for å sjekke målene

Det er en løsning som dette jeg tenker på, bare at jeg gjerne skulle hatt den i et overskap istedet for høyskap:


Sist redigert av konsulenten : 24-02-11 kl 14:35.
  Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 14:31   #2
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bitteliten mikro

Dette lurer jeg også på kjenner jeg. Nå ga du meg et behov jeg ikke visste at jeg hadde.

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 14:34   #3
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Bitteliten mikro


Det er jo etterhvert ganske mye å velge i av hvitevarer og hvis alt skal integreres i høyskap så kan det bli litt voldsomt. (Stekeovn, dampovn, mikro, kaffemaskin og jeg vet ikke hva). En liten mikro må da kunne gjemmes bort i et skap? Sikkert fler som har tenkt på dette, det bør være marked for små mikroer

  Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 14:56   #4
Arona
passer i nissedrakt
 
Arona sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Innlegg: 1.454
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bitteliten mikro

Det burde være et marked, jeg er også på jakt! Det heter "mikro", og jeg synes størrelsen burde være i tråd med navnet....

__________________
2007 og 2009
Alle ting går. Om ikke annet, så går det til helvete....

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 15:07   #5
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bitteliten mikro

Tja. Disse billige mikroene de har er jo små. Har du sett på Obs.
Jeg har en sånn, den er faktisk 12 år gammel og den har god plass inni skapet.

Må mikroen være mini, miniliten så går det kanskje an å finne noe som egentlig skal sitte i campingvogn?
Mikroen vi har i vogna er i alle fall veldig liten.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 15:27   #6
ORG
Aktiv
 
Medlem siden: Dec 2009
Innlegg: 198
ORG har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Bitteliten mikro

Dette er helt uproblematisk å skaffe, om man har overskap med 60 cm bredde. Sannsynligvis kan den også brukes i skap med 50 cm bredde, men da bør mål sjekkes nærmere:

http://www.elkjop.no/product/hviteva...-mikrobolgeovn

ORG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 15:29   #7
Arona
passer i nissedrakt
 
Arona sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Innlegg: 1.454
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bitteliten mikro

Jeg har kikket rundt på "billigmicro'er", f.eks på biltema, jula og rusta. De som de har passer i høyden, men de er ofte for dype for den hylla jeg skal ha den på i hvertfall. I et skap er det godt mulig det går!

__________________
2007 og 2009
Alle ting går. Om ikke annet, så går det til helvete....

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 15:40   #8
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Bitteliten mikro

Se der, ja! (ORG)
33,3 cm burde gå fint!

  Svar med sitat
Gammel 26-02-13, 18:24   #9
innom
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2013
Innlegg: 1
innom har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Bitteliten mikro

Jeg har samme problemet. Jeg har en dybde på 30 cm på skapet mitt. Vet noen om det finnes mindre mikroovner enn dette???

innom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-13, 19:18   #10
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Bitteliten mikro

Ingen hjelp fra meg. Jeg kjøpte aldri noen mikro, har sluttet å bruke det. Popcorn skal i kjele, mener jeg nå.

  Svar med sitat
Gammel 26-02-13, 22:06   #11
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bitteliten mikro

Husk at det må være god plass i skapet og at mikroen trenger utlufting.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no