Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Den perfekte kombinasjonene av mascara og mascarafjerner - finnes den?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-11, 09:54   #1
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Den perfekte kombinasjonene av mascara og mascarafjerner - finnes den?

Jeg skulle gjerne hatt tips til en god mascara og en virkelig god mascara/øyensminkefjerner.

Nå bruker jeg Diorshow, som ser kjempebra ut som nylagt, men som drysser og drysser utover dagen. Og jeg har mørke nok ringer under øynene som det er, om jeg ikke skal ha kosmetisk assistanse i tillegg... Den må være enkel og legge, ikke klebe og klistre, ikke drysse og være lett og fjerne igjen.

Og så sliter jeg med å finne et øyensminkefjerner som virkelig fjerner all mascaraen og som ikke legger igjen oljehinne. Så om noen bruker en kombinasjon av mascara og øyensminkefjerner som de er veldig fornøyde med så blir jeg veldig glad for tips!

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-11, 09:56   #2
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den perfekte kombinasjonene av mascara og mascarafjerner - finnes den?

Max Factor synes ikke jeg drysser.

Gammel 26-02-11, 10:45   #3
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker Lancôme sine vannfaste mascaraer. Vanligvis Hypnose. De drysser ikke, er lette å påføre, sitter på under hele dager med bading, og lar se fint fjerne med Loréal sin Cleansing Milk. Som er en lotionaktig, ikke oljete, og veldig mild sminkefjerner.

Gammel 26-02-11, 11:22   #4
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Jeg er selv stadig på utkikk etter den beste mascaraen, så der kan jeg ikke hjelpe deg. Men jeg har funnet den beste øyesminkefjerneren, ikke blir man oljete heller på øynene.

Denne er det:

http://www.feelunique.com/p/Bare-Esc...-Remover-118ml

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-11, 11:28   #5
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lancôme Definicils er det eneste som ikke drysser på meg, men jeg har inntrykk av at det er temmelig individuelt.

Skal man fjerne mascaraen etterpå, sier du?

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-11, 11:32   #6
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Diorshow drysser fryktelig. Jeg bruker en Elizabeth Arden nå som er veldig god og ikke drysser (på meg ihvertfall), fjerneren som fulgte med er også god. Ellers liker jeg veldig godt Lancome sine mascaraer og fjernere.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-11, 11:56   #7
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk Diorshow til jul og det er den beste mascaren jeg noensinne har hatt. Den ser bra ut, holder lenge og drysser ikke. Dere som synes den drysser, sikker på at den ikke er blitt gammel og tørr? Eneste bakdelen er at den ikke er vannfast.

Jeg bruker First Price ansiktservietter til å fjerne sminke med, og de er enkle og greie hvertfall. Men følger med for enda bedre løsninger.

Gammel 26-02-11, 12:08   #8
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min drysset fra første dag. Begge gangene jeg har hatt den.

Gammel 26-02-11, 12:13   #9
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Diorshow drysser på meg også. Som sagt, jeg tror rett og slett det varierer fra person til person hvilke mascaraer som drysser.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-11, 12:24   #10
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Min Diorshow drysset også som ny.

Har satt opp Elisabeth Arden som mulig nytt alternativ.

Gammel 26-02-11, 13:32   #11
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Jeg bruker også Diorshow og den drysser aldri på meg heller.

Gammel 26-02-11, 13:35   #12
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøpte nå sist Diorshow iconic, den er veldig god!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-11, 13:39   #13
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg bruker diorshow nå, men bruker som regel helena rubenstein.
Er veldig fornøyd med den. Og bruker vanlig rensemelk når jeg fjerner den.

Gammel 26-02-11, 13:55   #14
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg bruker også Diorshow og den drysser ikke så mye på meg. Av øyesminkefjerner bruker jeg Biotherm Biocils. Jeg har brukt begge deler lenge.

Gammel 26-02-11, 14:07   #15
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg bruker YSL sin maskara. Ingen over - ingen ved siden av. Den drysser ikke og holder hele dagen.

Som fjerner bruker jeg faktisk Matas sin (Kjøpes desverre kun i Danmark). Svinbillig og salig god.

Gammel 26-02-11, 20:56   #16
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker Kanebo 38 med liten børste, veldig god. Og så har jeg en YSL til fest.

Dermalogica har en olje som er pre cleanse, den tar vannfast mascara. REN ansiktsrens tar også mascara, står det i en brosjyre jeg tok meg hjem fra Apotek i går.

Gammel 26-02-11, 22:25   #17
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Jeg fikk faktisk bytte Diorshow'en da det viste seg at jeg klødde veldig i øynene av den. Parfymeriet rapporterer inn allergiske reaksjoner og gir en alternativ vare.

Gammel 26-02-11, 22:33   #18
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Både Diorshow og YSL drysset fra første dag på meg, så jeg er tilbake igjen til Hypnose. Never leave a winning team.

Jeg bruker bare Vichy 3-in-1 til hud-/øyevask. Jeg må si at jeg som regel bare bruker denne om morgenen.

Gammel 26-02-11, 22:39   #19
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Standard

Hypnose er Lancome, er det ikke?

Lurer på om jeg ikke skal bestille YSL denne gangen. Om jeg finner på en nettbutikk et sted.

Og kanskje Biotherm eller Dermatologica rens.

Netthandling av sminke gjør meg egentlig ganske gal. Det er ørten butikker med 1043 forskjellige merker som gjør 2278 forskjellige ting og jeg mister oversikten etter fem minutter og ender med å bestille ingenting, siden jeg aldri finner en butikk som har alle tingene jeg vil ha.

Gammel 26-02-11, 22:42   #20
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Det var forresten denne jeg anbefalte i et tidligere innlegg.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:42.