|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
etterpåklokest
|
Den perfekte kombinasjonene av mascara og mascarafjerner - finnes den?Jeg skulle gjerne hatt tips til en god mascara og en virkelig god mascara/øyensminkefjerner. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Den perfekte kombinasjonene av mascara og mascarafjerner - finnes den?Jeg bruker Lancôme sine vannfaste mascaraer. Vanligvis Hypnose. De drysser ikke, er lette å påføre, sitter på under hele dager med bading, og lar se fint fjerne med Loréal sin Cleansing Milk. Som er en lotionaktig, ikke oljete, og veldig mild sminkefjerner.
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den perfekte kombinasjonene av mascara og mascarafjerner - finnes den?Jeg er selv stadig på utkikk etter den beste mascaraen, så der kan jeg ikke hjelpe deg. Men jeg har funnet den beste øyesminkefjerneren, ikke blir man oljete heller på øynene. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
kamerat
|
Sv: Den perfekte kombinasjonene av mascara og mascarafjerner - finnes den?Lancôme Definicils er det eneste som ikke drysser på meg, men jeg har inntrykk av at det er temmelig individuelt.
|
|
|
#6 |
|
Fortynnet
|
Sv: Den perfekte kombinasjonene av mascara og mascarafjerner - finnes den?Diorshow drysser fryktelig. Jeg bruker en Elizabeth Arden nå som er veldig god og ikke drysser (på meg ihvertfall), fjerneren som fulgte med er også god. Ellers liker jeg veldig godt Lancome sine mascaraer og fjernere. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
En Som Trener
|
Sv: Den perfekte kombinasjonene av mascara og mascarafjerner - finnes den?Jeg fikk Diorshow til jul og det er den beste mascaren jeg noensinne har hatt. Den ser bra ut, holder lenge og drysser ikke. Dere som synes den drysser, sikker på at den ikke er blitt gammel og tørr? Eneste bakdelen er at den ikke er vannfast.
|
|
|
#9 |
|
kamerat
|
Sv: Den perfekte kombinasjonene av mascara og mascarafjerner - finnes den?Diorshow drysser på meg også. Som sagt, jeg tror rett og slett det varierer fra person til person hvilke mascaraer som drysser.
|
|
|
#12 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den perfekte kombinasjonene av mascara og mascarafjerner - finnes den?Jeg kjøpte nå sist Diorshow iconic, den er veldig god! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Curlingkone
|
Sv: Den perfekte kombinasjonene av mascara og mascarafjerner - finnes den?Jeg bruker diorshow nå, men bruker som regel helena rubenstein.
|
|
|
#14 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Den perfekte kombinasjonene av mascara og mascarafjerner - finnes den?Jeg bruker også Diorshow og den drysser ikke så mye på meg. Av øyesminkefjerner bruker jeg Biotherm Biocils. Jeg har brukt begge deler lenge.
|
|
|
#15 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Den perfekte kombinasjonene av mascara og mascarafjerner - finnes den?Jeg bruker YSL sin maskara. Ingen over - ingen ved siden av. Den drysser ikke og holder hele dagen.
|
|
|
#16 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Den perfekte kombinasjonene av mascara og mascarafjerner - finnes den?Jeg bruker Kanebo 38 med liten børste, veldig god. Og så har jeg en YSL til fest.
|
|
|
|
#17 |
|
Fortynnet
|
Sv: Den perfekte kombinasjonene av mascara og mascarafjerner - finnes den?Jeg fikk faktisk bytte Diorshow'en da det viste seg at jeg klødde veldig i øynene av den. Parfymeriet rapporterer inn allergiske reaksjoner og gir en alternativ vare. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Den perfekte kombinasjonene av mascara og mascarafjerner - finnes den?Både Diorshow og YSL drysset fra første dag på meg, så jeg er tilbake igjen til Hypnose. Never leave a winning team.
|
|
|
#19 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Den perfekte kombinasjonene av mascara og mascarafjerner - finnes den?Hypnose er Lancome, er det ikke? |
|
|
|
![]() |
|
|