|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Kakemonster
|
![]() HTC - Desire vs WildfireHvilken av de er egentlig best? Jeg har sammenlignet dem i en nettbutikk, og noen forskjeller er det jo. Ikke mange, men jeg klarer ikke helt å se hva som har noe å si for meg, som er en ganske vanlig mobilbruker. Litt ringing, litt sms, litt mms, mye surfing. Wildfire har bedre batterikapasitet, mens Desire har større og bedre display. Funksjoner som f.eks bildeblogging betyr ingenting. Noen med erfaring og anbefaling?
![]() |
#2 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: HTC - Desire vs WildfireSorry ingen hjelp fra meg, men trenger litt tips selv også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HTC - Desire vs WildfireJeg har wildfire.Hatt den siden den kom ut i fjor vår.
![]() |
#4 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: HTC - Desire vs Wildfire
![]() |
#5 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HTC - Desire vs WildfireJeg og mannen er veldig fornøyde med våre Desire'r.
![]() |
#6 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() Sv: HTC - Desire vs WildfireDesire. Om man vil ha slik skjerm er det jo best med størst mulig, mener nå jeg.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HTC - Desire vs WildfireDe store forskjellene er vel at Desire har større skjerm med bedre oppløsning. Videre har Desire mye raskere prosessor og mer minne. Forskjellen i skjermstørrelse er, etter mine egne preferanser i hvert fall, ikke så viktig - forskjellen i oppløsningen er imidlertid viktig...
![]() |
#8 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: HTC - Desire vs WildfireMin følelse etter å ha hatt min Wildfire noen måneder er at det er en lillebror.
![]() |
#9 |
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HTC - Desire vs WildfireJeg synst den er veldig treg, men ellers en helt grei telefon. Men jeg skal bytte den ut, hadde ikke kjøpt den igjen.
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: HTC - Desire vs WildfireJeg har Wildfire, mannen har Desire. Valgte Wildfire fordi jeg synes Desire er for stor, men nå hadde jeg valgt Desire om jeg skulle valgt på nytt. Wildfire er veeeeeeldig treig, jeg orker nesten ikke skrive sms av og til.
![]() |
![]() |
#11 |
nju nja njo
|
![]() Sv: HTC - Desire vs WildfireJeg har ikke prøvd Wildfire, men er veldig fornøyd med Desire. Hvis du vil teste desire så er det bare å si fra!
![]() |
#12 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: HTC - Desire vs WildfireSkjønner ikke hva dere plages men men min wildfire er ikke treg på noen måter. Den reagerer fortere en mann sine htc, han har 3 forskjellige.
![]() |
#13 |
Kakemonster
|
![]() Sv: HTC - Desire vs WildfireTusen takk for svar! Hadde ikke sett at det var en annen tråd om det, men det skulle vel bare mangle..
![]() |
#16 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HTC - Desire vs WildfireLurt valg. Kan neppe spille Angry birds på Wildfire |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Sv: HTC - Desire vs WildfireJoda, det går. Om man ikke plages av at fuglene flyr saaaaaaaaaaaakte.
![]() |
![]() |
#18 |
Kakemonster
|
![]() Sv: HTC - Desire vs WildfireJeg er så dust. Så utrolig dust. Netcom har fri frakt. Uansett. Jeg kunne fått den levert på døra, men neida! Jeg valgte å hente på Posten. Så nå ligger den der.
![]() |
|
|