|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Havregrøt til frokost ...Er det sunt og bra?
![]() |
#2 |
Dramaqueen
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Havregrøt til frokost..Sikkert ikke mer sukker i en posjon havregrøt enn i prim på skiva.. Så fremst du lager den sjøl da og ikke bruker "ferdig-havregrøt". Den er sikkert tilsatt sukker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Havregrøt til frokost..Jeg synes det høres ut som en knallbra frokost! Mye vitaminer og energi, som gir en god start på dagen. Du lager den selv ja? Jeg er også litt skeptisk til hva de har i ferdigvariantene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Live and let live
|
![]() Sv: Havregrøt til frokost..Høres ut som en god frokost. Dersom den skal mette lengre og være enda sunnere, så kan du ha solsikkefrø oppi, raspe walnøtter og ha i, ha litt smør eller olje i og eller røre inn en eggeplomme på slutten av koketiden.
![]() |
#6 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Havregrøt til frokost..Havregrøt er jo en knallbra frokost! Men har du prøvd uten sukker? 3-åringen min er kjempefornøyd når han får rosiner på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Stadig underveis
![]() Sv: Havregrøt til frokost..
Jepp! Gode tips! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Live and let live
|
![]() Sv: Havregrøt til frokost..
![]() |
#11 |
X First Lady
![]() Sv: Havregrøt til frokost ...Havregrøt bruker vi nesten hver dag. En sunn og god start på dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Havregrøt til frokost ...Min bestemor ble 100 år gammel og var helt klar til siste stund - og hun spiste havregrøt til frokost hver eneste dag.
![]() |
#13 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Havregrøt til frokost ...OK da kan jeg jo la henne få dette hver dag da hvis hun vil
![]() |
#14 |
trøtt
|
![]() Sv: Havregrøt til frokost ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Havregrøt til frokost ...OK, så dere koker med melk og ikke vann, altså? Jeg har forsøkt én gang, og det ble ... eh, ikke noe særlig. :kvalm: Hverken konsistens, farge eller smak.
![]() |
#20 |
Stadig underveis
![]() Sv: Havregrøt til frokost ...Vi bruker Bjørns gule og grønne pose |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|