Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Kokosbollen - spraymaling

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-03-11, 13:31   #1
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Kokosbollen - spraymaling

Ser i den flotte bloggen din at du har spraymalt ting.

Kan du utdype litt, hvilken spraytype, hvor mange lag, osv osv?

Jeg er veldig interessert i sånne artige make-over prosjekter, men er litt lat, så det blir sjelden noe av. Men dette kunne jo ha vært gøy å prøve.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-11, 14:25   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: kokosbollen - spraymaling

Å, denne har jeg ikke sett, sorry. Jeg kjøpte spraymaling på Bilextra. Hvilken som helst blank spraymaling duger vil jeg tro.

Vask med salmiakk (evt. pusse over ujevnheter som måtte være først), så spray et lag. Viktig å ha avstand til tingen som sprayes (20 cm) for å unngå at det renner. Flere tynne lag er bedre enn et tykt. Kan sprayes igjen etter 4-5 timer (selv om det står 12 timer på boksen, bare kjenn etter at det er tørt). Jeg bruker som regel 2-3 lag på ting. 2 hele lag først og det tredje for å dekke helligdagene.

Håper det hjalp!

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no