|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Textrovert
|
Hotell for mamma og meg i AmsterdamMamma og jeg har tenkt oss ei langhelg i Amsterdam, og jeg trenger hotelltips.
|
|
|
#2 |
|
Eklektisk
|
Sv: Hotell for mamma og meg i AmsterdamKanskje dette? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Textrovert
|
Sv: Hotell for mamma og meg i Amsterdam
Nei, dette frister hotellet frister ikke. Køyesenger, backpackere og "young people" gir meg ikke akkurat assosiasjoner til "stille og rolig".
|
|
|
#4 |
|
Eklektisk
|
Sv: Hotell for mamma og meg i Amsterdamhttp://www.jamieoliver.com/magazine/...uide=amsterdam |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Eklektisk
|
OK, jeg leste ikke så nøye. Det var i alle fall billig. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Eklektisk
|
Sv: Hotell for mamma og meg i AmsterdamDet var dette jeg prøvde å finne: |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hotell for mamma og meg i AmsterdamDette er nok ikke i utgangspunktet så billig, men beliggenheten er veldig bra, rommene er fine og det er fredelig og roilg. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hotell for mamma og meg i AmsterdamHotel Filosoof. Hvert rom har en filosof som tema. Det ligger i nærheten av Vondelpark, en liten spasertur inn til sentrum-
|
|
|
|
#9 |
|
Textrovert
|
Det var i dyreste laget, dessverre, for det så veldig fint ut.
|
|
|
#10 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Let litt rundt på forskjellige nettsteder, av og til er det mulig å finne veldig gode priser! |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hotell for mamma og meg i AmsterdamJeg har kun én erfaring i Amsterdam, men til gjengjeld en god erfaring med et lite, rolig hotell. Mauro Mansion, toppkarakter på tripadvisor - hotellet har kun 9 rom, drives av to karer som er veldig serviceminded, alltid noe ekstra til frokosten. Ligger 5 min. gange fra sentralstasjonen, ikke så langt unna Red light district, men nok til at det er stille og rolig. Kanalutsikt på rommene i front.
|
|
|
#12 |
|
Textrovert
|
|
|
|
#13 |
|
Textrovert
|
Dette var veldig stilig, og ikke så veldig dyrt. Men kanskje litt vel minimalistisk for min kjære mor. De har ikke vannkoker på rommet, ser jeg, og det kan bli virkelig ille for min kaffetørste mor.
|
|
|
#14 |
|
Textrovert
|
Stilig! Men litt i dyreste laget, trur eg. Men jeg skal det in mente. (Se! Jeg har lært at det heter in mente og ikke i mente. Tok bare 41 år.
|
|
|
#15 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hotell for mamma og meg i AmsterdamHotel Smit er billig og sentralt og veldig lite fancy, men jeg har bodd der med venninne og hatt det bra.
|
|
|
|
#16 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Hotell for mamma og meg i AmsterdamLloydhotellet er suverent, alle rom er forskjellige, vannkoker kan man ta med seg.
|
![]() |
|
|