Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Fast trekk til utenlandsk bankkonto

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-11, 14:17   #1
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Fast trekk til utenlandsk bankkonto

Svigers har leilighet i Spania og har dermed Spansk bankkonto hvor penger til vedlikehold av basseng, strøm osv trekkes av. Svigermor ønsker å opprette fast trekk hver mnd ned til denne kontoen.

Er dette like greit som å opprette fast trekk til hvilken som helst annen konto? Har Sparebank1.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-11, 20:34   #2
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fast trekk til utenlandsk bankkonto

Det er nok ikke like enkelt, og jeg kan ikke gjøre det i mine nettbanker. Det er et manuelt skjema som må fylles inn. Og med størrelsen på gebyrer etc tror jeg heller jeg ville satset på å overføre penger litt sjeldnere feks En gang eller to per år.

Gammel 08-03-11, 20:36   #3
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fant det ut. gebyret er på 35kr så da blir det 1 gang i mnd.

Gammel 08-03-11, 20:37   #4
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Med Skandiabanken tror jeg ikke at det koster noe å overføre til utlandet (om jeg ikke husker helt galt). Om det går å legge inn fast trekk vet jeg dog ikke. Men man kan jo alltid legge inn trekk for 12 måneder med forskjellige datoer og så gjøre det igjen om et år.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-11, 20:37   #5
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Med Skandiabanken tror jeg ikke at det koster noe å overføre til utlandet (om jeg ikke husker helt galt). Om det går å legge inn fast trekk vet jeg dog ikke. Men man kan jo alltid legge inn trekk for 12 måneder med forskjellige datoer og så gjøre det igjen om et år.

Var det som ble løsningen ja.

Gammel 08-03-11, 20:53   #6
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Jeg fant det ut. gebyret er på 35kr så da blir det 1 gang i mnd.

Så bra at du fant det ut. Men etter min erfaring er det største gebyret på mottagersiden ikke avsendersiden. Og så kan det være gunstig å følge litt med på kursene siden de varierer litt over tid og det kan være endel på å vinne når kronen er sterk feks. Vi passer på å overføre litt større summer når kursen er ekstra gunstig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:43.