Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Kurver/esker til Expedit-hyllene fra Ikea

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-11, 16:02   #1
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.895
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kurver/esker til Expedit-hyllene fra Ikea

Skal ha en expedit-hylle fra Ikea på barnerommet som skal gå i lilla men Ikea har ingen fine barne-kurver i lilla som passer til. Finnes det noe et annet sted?

Noen som har tips til noe å bruke der for å oppbevare leker i?

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 16:06   #2
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Sv: Kurver/esker til Expedit hyllene fra Ikea

Har dessverre ingen tips, men er ute etter det samme selv!

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 16:49   #3
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.244
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kurver/esker til Expedit hyllene fra Ikea

Nille har kurver som passer expedit, men jeg husker ikke hvilke farger de har.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 17:02   #4
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.895
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kurver/esker til Expedit hyllene fra Ikea

Opprinnelig lagt inn av dharma, her.

Nille har kurver som passer expedit, men jeg husker ikke hvilke farger de har.

Takk, da skal jeg ta turen dit og sjekke.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 18:53   #5
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kurver/esker til Expedit hyllene fra Ikea

Opprinnelig lagt inn av dharma, her.

Nille har kurver som passer expedit, men jeg husker ikke hvilke farger de har.

De har mange forskjellige farger Nille. Lilla og rosa er en av de som jeg kan huske jeg har sett, blå og grønne også. De er i plast, helt greie.

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 23:20   #6
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.468
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kurver/esker til Expedit hyllene fra Ikea

Jeg tenkte å kjøpe kurvene til expedit, og spraylakke de i fargene jentene vil ha på rommene sine. Den ene vil ha lilla, den andre rosa.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 00:47   #7
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kurver/esker til Expedit hyllene fra Ikea

Vi kjøpte denne og en boks hvit spraymaling. Jeg sprayet bare forsiden, for det er jo bare den som syns.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 01:30   #8
Ekorn
Studenten
 
Ekorn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.869
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kurver/esker til Expedit hyllene fra Ikea

Vi har disse, og de passer perfekt!

__________________
Ekorn med Ekornungen 0306 Nøtteliten oktober 2010
Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 06:46   #9
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kurver/esker til Expedit hyllene fra Ikea

På minstes rom har jeg noen kasser fra Skeidar, eldste skal få fra Nille og vi voksne har de som Safran viser. :forandring fryder:

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 12:34   #10
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.155
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kurver/esker til Expedit hyllene fra Ikea

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Jeg tenkte å kjøpe kurvene til expedit, og spraylakke de i fargene jentene vil ha på rommene sine. Den ene vil ha lilla, den andre rosa.

Er disse fra IKEA?

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 13:49   #11
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.606
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kurver/esker til Expedit hyllene fra Ikea

De er fra ikea ja, vi har noen slike og noen av de plastskuffene fra ikea som også passer til expedit. Og noen skuffer og skapdører. Og et pat store, svarte "tøyskuffer" fra ikea, som er passe i bredde og høyde, men noen cm for dyp. Og glidelåslokk. Som ikke kan åpnes uten å ta en ut. Ikke å anbefale for daglig bruk, men fin til langtidsoppbevaring av papirer som helst ikke skal rives utover...

Bill mrk: i alle fall 4 expedithyller i huset.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 15:40   #12
Monami
Nybegynner
 
Monami sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: halden
Innlegg: 17
Monami har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kurver/esker til Expedit hyllene fra Ikea

vi har disse (av solid tremateriale)

Monami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 15:42   #13
Monami
Nybegynner
 
Monami sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: halden
Innlegg: 17
Monami har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kurver/esker til Expedit hyllene fra Ikea

Opprinnelig lagt inn av Monami, her.

vi har disse (av solid tremateriale)

ser nå at du helst ville ha lilla..disse er svarte, men kanskje det finnes i lilla også?

Monami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 10:37   #14
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.895
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kurver/esker til Expedit hyllene fra Ikea

Opprinnelig lagt inn av Monami, her.

ser nå at du helst ville ha lilla..disse er svarte, men kanskje det finnes i lilla også?

Ja, tusen takk. De finnes i Lilla med stjerner også. Men de er visst ikke så lette å få tak i. Sukk. Jeg gir ikke opp ennå

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 20:56   #15
Monami
Nybegynner
 
Monami sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: halden
Innlegg: 17
Monami har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kurver/esker til Expedit hyllene fra Ikea

Jeg fant, jeg fant! =) lilla med stjerner, og de har de på lager:
http://www.kidsparadise.no/product_i...roducts_id=816

Monami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 21:22   #16
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kurver/esker til Expedit-hyllene fra Ikea

De fra Nille er litt kjipe - de går fort i stykker med sinte og uforsiktige barn... Har jeg hørt...

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-11, 11:15   #17
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kurver/esker til Expedit hyllene fra Ikea

Opprinnelig lagt inn av Monami, her.

Jeg fant, jeg fant! =) lilla med stjerner, og de har de på lager:
http://www.kidsparadise.no/product_i...roducts_id=816

Men 350 kroner for hver?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-11, 14:43   #18
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.895
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kurver/esker til Expedit-hyllene fra Ikea

Ja, det er litt i meste laget egentlig. Særlig når jeg skal ha endel. Hm. Får male først og så sjekke Nille evnt spraymale (?) som noen her foreslår. (men blir det bra tro?)

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-11, 15:44   #19
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.606
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kurver/esker til Expedit-hyllene fra Ikea

Du kan kjøpe en del billige og teste ut spraymaling (som kan bli svært bra ja) før 350 pr boks lønner seg....

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-11, 15:50   #20
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.219
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kurver/esker til Expedit-hyllene fra Ikea

Du har sett disse hos IKEA, ja?


Vi har disse i en blå-grønn/sjøgrønn farge. Men det er jo heller ikke lilla, da.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no