|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Mobbing og kjøpepressInteressant tråd om mobbing på arbeidsplassen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mobbing og kjøpepressÅ mobbe og generelt plage andre, starter vel uansett scenarie i individer som på en eller annen måte har behov for å undertrykke andre. Som føler seg betydningsfulle i den evne de har til å påvirke andre negativt. De har makt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() Sv: Mobbing og kjøpepressJeg kjenner meg ikke inn at mobbing på noen måte er reflektert av tidsånden vi er inne i. Kjøpepresset var stort da jeg gikk på skolen også. Det var viktig å ha de riktige tingene og det var viktig å kunne være på med fritidsaktiviteter da også. Jeg har heller ikke inntrykket av at det er overvekt av mobbere blant de som har foreldre med god økonomi. Eller at mobbeofre ofte er de som kommer til kort når det gjelder slike ting.
![]() |
#4 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Mobbing og kjøpepress |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Mobbing og kjøpepressAv de jeg kjenner, er det tvert i mot slik at folk med god økonomi - meg inkl- syns det har en stor egenverdi å kjøpe brukt og å arve. Mens de som gjerne vil " flashe" penger er de som ikke har noen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Mobbing og kjøpepressVeldig bra lenke, Dronningen. Veldig viktig at foreldre snakker positivt om skolen og om lærerne. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|