Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Vanilje-te

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-11, 11:58   #1
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vanilje-te

Kjøpte noe vanilje te sist jeg var i Sverige, og den var bare utrolig god! Men jeg finner den ikke i butikkene rundt her jeg bor. Noen som vet hvor den kan fås tak i her i Norge?

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-11, 12:06   #2
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vanilje-te

Du må bare hamstre når du er i utlandet. Mulig det finnes vaniljete i en av Twinings sine pakker med fem ulike typer te, men bortsett fra det har jeg ikke funnet vaniljete i Norge.

Gammel 08-03-11, 13:34   #3
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Du må bare hamstre når du er i utlandet. Mulig det finnes vaniljete i en av Twinings sine pakker med fem ulike typer te, men bortsett fra det har jeg ikke funnet vaniljete i Norge.

Du må gå på Herskap & Tjenere på Galleriet, fru nolo.

Gammel 08-03-11, 12:16   #4
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet at roibooste med vanilje er supergod - de hadde den på Lidl da de fortsatt var i landet.

Gammel 08-03-11, 12:36   #5
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet ikke, men har registrert at´en av de løsvekt-teene som de selger hos Kremmerhuset smaker omtrent som den vaniljeteen fra Twinings. Jeg husker ikke hvilken det er, dessverre.

Gammel 08-03-11, 12:52   #6
Hannamoren

Hannamoren sin avatar

Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Jeg vet ikke, men har registrert at´en av de løsvekt-teene som de selger hos Kremmerhuset smaker omtrent som den vaniljeteen fra Twinings. Jeg husker ikke hvilken det er, dessverre.

Kremmerhuset har vi her, men har aldri sett teen deres. Må sjekke neste gang jeg er der. Trenger vel bare å gå etter lukten, så finner jeg den.

Gammel 08-03-11, 12:51   #7
Hannamoren

Hannamoren sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg vet at roibooste med vanilje er supergod - de hadde den på Lidl da de fortsatt var i landet.

Ja, den er utrolig god. Fikk jeg hos en venninne i helgen. Hun hadde kjøpt den i København

Gammel 08-03-11, 12:53   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man kjøper i løs vekt på en kaffe/te-butikk.

Gammel 08-03-11, 12:59   #9
Hannamoren

Hannamoren sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Man kjøper i løs vekt på en kaffe/te-butikk.

Vanilje- te også? Det høres jo kjempeflott ut. Men da må jeg gjerne inn til Oslo?

Gammel 08-03-11, 13:06   #10
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vanilje-te også.

Gammel 08-03-11, 13:44   #11
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selv holder jeg forøvrig en finger på helsekostbutikker. De er de aller beste på te utenom te- og kaffebutikker da.

(f.eks roiboos med kandisert eple...mmmm)

Gammel 08-03-11, 13:45   #12
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Eller man kan leve livet på nett
http://www.tetid.no/ds_product_info.php/products_id/75

Gammel 08-03-11, 14:01   #13
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg mener at svigermor har kjøpt vaniljete på Kjøttbasaren. De har vanligvis godt utvalg, og har de ikke kan de kanskje bestille for deg?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:56.