Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når man ikke kommer med bussen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-11, 15:53   #1
Maya80
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2006
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Når man ikke kommer med bussen?

Visste ikke helt hvor jeg skulle legge denne.
Men her kom jeg nettopp ikke med bussen pga den var full, dette allerde 3 stopp etter sentrum ( bor i moss ) dette er en buss som er full hver dag mellom klokken 14 og 15 det går vel 3 busser i løpet av den perioden. Jeg kunne tatt en tidligere tenker dere nok men den bussen jeg må ta går en annen vei på slutten som jeg kan ta som går om min datter sin barnehage, dem andre kan jeg like gjenre gå og hente henne da det blir like langt, og denne bussen går desverre bare annhver time. Jeg betaler for en tjeneste jeg ikke får ganske ofte pga dette er det noe man kan gjøre? Jeg tar bussen andre steder også så har buss kort, men mektig lei av situasjonen som skjer ganske ofte når barnet skal hentes i bhg. Har man noen rettigheter? klage etc.
Heldigvis kunne faren hennes hjelpe til i dag og vi får hentet henne akuratt tisdsnok, vi har ingen bil noen av oss heller.
Jeg kjente jeg ble rasende i dag og sa i fra til bussjaføren att siden bare noen få av alle dem som skulle med bussen skulle den omveien den kjører annhver time att han kunne be en av dem andre gå over i bussen som kom rett bak men nei det kunne dem ikke gjøre.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 16:11   #2
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når man ikke kommer med bussen?

Klag til busselskapet og se om de kan gjøre noe med det?
Det høres jo ut som litt dårlig ruteplanlegging?

Gammel 10-03-11, 16:44   #3
Left
Passiv

Standard

Busselskapene er jo dårlig service satt i system.
Jeg tar de ukene jeg er på skolen 37-bussen fra Lovisenberg til Bussterminalen i Oslo, og det er jo et under at det ikke har skjedd en stygg ulykke. Det er så trangt i midtgangen innimellom, at man ikke behøver å holde seg fast en gang.
Jeg har sendt mail til kundeservice, og fikk et skikkelig svadasvar tilbake.

Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 17:04   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I Oslo er det ganske vanlig å bli frakjørt med bussen, særlig hvis man har med barnevogn. Forskjellen i Oslo er at det i følge rutetabellen skal komme en ny buss 5 minutter etterpå. Dog pleier den også å være full. Jeg har klaget og fått en beklagelse, men det hjelper jo ikke stort. Vi sluttet å ta buss med vogn i rushtiden, men det er jo ikke alle som har det valget.

Gammel 10-03-11, 20:16   #5
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Ta en tidligere buss tilbake og sett deg på bussen du egentlig skal ha, ville jeg gjort. Pleier å gjøre nettopp det når jeg er i oslo og skal hjem i rushet. Går jeg på der jeg " burde" er det ikke sitteplass.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:16.