|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Rimelig, men grei TV-lyd?Vi har kjøpt oss ny TV og synes det er litt magert å klare oss med kun TVlyden når vi ser film. Vi er på jakt etter rimelig utstyr som både kan gi oss bedre lyd fra TVen og som det kanskje er mulig å bruke for å spille musikk fra ipod eller noe i tillegg.
|
|
|
#2 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rimelig, men grei TV-lyd?Mannen min snakker ofte om at vi må bytte til lydplanke, men billig er det nok ikke. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
<*(((<
|
Sv: Rimelig, men grei TV-lyd?Definer rimelig? Du får et ålreit hjemmekinoanlegg med Blu-ray og iPod-docking til for eksempel 3000,-.
|
|
|
#4 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Rimelig, men grei TV-lyd?
Så det gir bedre lyd enn hjemmekinoanlegget, altså? Kan den brukes til annet enn TV`n?
Det var noe rundt det der jeg hadde tenkt meg uten å være helt bastant verken opp eller ned.
|
|
|
#7 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Rimelig, men grei TV-lyd?Er det dette dere kaller lydplanke? Styr unna. :angrer bittert:
|
|
|
#8 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rimelig, men grei TV-lyd?
Har dere det? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Rimelig, men grei TV-lyd?Vi har denne, til 5000, ja. Nå er jeg nok bortskjemt på lyd, men surround? Bass? Gimmeabreak.
|
![]() |
|
|