Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vaskemiddel igjen i beholderen

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-11, 21:02   #1
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Vaskemiddel igjen i beholderen

Gjelder altså vaskemaskina.

Nå er jeg på vaskemaskin nr.3 på en måned. Alle er/var nye og samme problem med alle, dermed tror jeg jo ikke at vaskemaskinene er problemet.
Men altså, det ligger fortsatt vaskemiddel igjen i beholderen etter vask. Enda jeg nå bruker mindre vaskemiddel enn jeg gjorde før.

Kan det ha noe med vanntrykket å gjøre?

Gammel 13-03-11, 21:10   #2
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vaskemiddel igjen i beholderen

Hvilket pulver bruker du? Og hvor mye?

Jeg opplevde rester i beholderen med pulver av den billige typen.

Gammel 13-03-11, 21:21   #3
star
bits and pieces

star sin avatar

star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Neutral og det har gjort i 6 år. Var ikke noe problem med den vrange og håpløse Whirlpool maskina vi hadde før og heller ikke Miele maskina. Den jeg har nå er ikke av billigste sort heller. Og jeg bruker som sagt mindre pulver enn noen gang.

Gammel 13-03-11, 21:28   #4
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Er du sikker på at du tar det i riktig rom? På vår forrige måtte vi ha det i midten, nå helt til venstre. Da mannen en gang tok i midten ved en feiltakelse lå det masse igjen etterpå.

Gammel 13-03-11, 21:34   #5
star
bits and pieces

star sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Er du sikker på at du tar det i riktig rom? På vår forrige måtte vi ha det i midten, nå helt til venstre. Da mannen en gang tok i midten ved en feiltakelse lå det masse igjen etterpå.

Kunne godt vært en mulig feil ja, men jeg gjør riktig ifølge bruksanvisningen og teksten på beholderen.

Gammel 13-03-11, 21:36   #6
Rose
Bør lage seg en tittel selv

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Jeg opplever også det nå for tiden. Har prøvd å ta litt mindre vaskepulver i beholderen, og det hjelper litt men er fremdeles litt igjen.

Vet ikke hvorfor det ligger igjen..

Gammel 13-03-11, 22:32   #7
Amic@
Tobarnsmor :)

Amic@ sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Samme her... men bruker nok kanskje litt for mye pulver til tider...

Gammel 13-03-11, 22:39   #8
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her også. Maskina vår er ett år gammel, var ikke av de billigste og har vært slik hele tida.

Gammel 13-03-11, 22:39   #9
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her også. Bruker Neutral.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 22:48   #10
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg drar ut hele pulverskuffa av og til og skyller den ren. Ja, man må ta litt hardt i for å få den ut. Det er noen rør baki der som det også er lurt å vaske av, altså inni der skuffa skal være.

Jeg bruker bare omo og blenda.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 22:57   #11
star
bits and pieces

star sin avatar

Standard

Skulle ikke være nødvendig å skylle beholderen allerede, har ikke hatt den i hus i en uke enda engang.

Snodige greier, har som sagt aldri hatt dette problemet før

Gammel 13-03-11, 23:10   #12
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg opplevde dette ofte da jeg brukte vaskepulver.
Gikk over til flytende og bruker kun det nå.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:30.