|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
bits and pieces
|
![]() Vaskemiddel igjen i beholderenGjelder altså vaskemaskina.
![]() |
![]() |
#3 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Vaskemiddel igjen i beholderenNeutral og det har gjort i 6 år. Var ikke noe problem med den vrange og håpløse Whirlpool maskina vi hadde før og heller ikke Miele maskina. Den jeg har nå er ikke av billigste sort heller. Og jeg bruker som sagt mindre pulver enn noen gang.
![]() |
![]() |
#4 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vaskemiddel igjen i beholderenEr du sikker på at du tar det i riktig rom? På vår forrige måtte vi ha det i midten, nå helt til venstre. Da mannen en gang tok i midten ved en feiltakelse lå det masse igjen etterpå.
![]() |
#5 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Vaskemiddel igjen i beholderen
Kunne godt vært en mulig feil ja, men jeg gjør riktig ifølge bruksanvisningen og teksten på beholderen.
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vaskemiddel igjen i beholderenJeg opplever også det nå for tiden. Har prøvd å ta litt mindre vaskepulver i beholderen, og det hjelper litt men er fremdeles litt igjen.
![]() |
#7 |
Tobarnsmor :)
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vaskemiddel igjen i beholderenSamme her... men bruker nok kanskje litt for mye pulver til tider...
![]() |
#10 |
heimføing
|
![]() Sv: Vaskemiddel igjen i beholderenJeg drar ut hele pulverskuffa av og til og skyller den ren. Ja, man må ta litt hardt i for å få den ut. Det er noen rør baki der som det også er lurt å vaske av, altså inni der skuffa skal være. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Vaskemiddel igjen i beholderenSkulle ikke være nødvendig å skylle beholderen allerede, har ikke hatt den i hus i en uke enda engang.
![]() |
![]() |
#12 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vaskemiddel igjen i beholderenJeg opplevde dette ofte da jeg brukte vaskepulver.
![]() |
|
|