|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
~~~~~~~
|
![]() Kjøpe konsertbilletter på finn.noEr det trygt? Jeg er så veldig skeptisk til å kjøpe secondhand billetter,
![]() |
#2 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøpe konsertbilletter på finn.noDatteren vår og hennes venninne kjøpte konsertbiletter på finn.no for ett års tid siden, det gikk iallfall helt fint.
![]() |
#3 |
Epikur
|
![]() Sv: Kjøpe konsertbilletter på finn.noJeg har kjøpt billetter til Øya, Norwegian Wood og andre konserter på svartebørs. Jeg misliker sterkt at svartebørshaiene kjøper opp alle billettene i løpet av de første ti minuttene etter de er lagt ut, men må man på konsert, så får man svelge den kamelen.
![]() |
#4 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Kjøpe konsertbilletter på finn.no
Rihanna billettene ble revet bort på 9 minutter
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 14-03-11 kl 12:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Kjøpe konsertbilletter på finn.noJeg har både kjøpt og solgt uten problem via finn.no. Men vær på vakt; de som skal ha det dobbelte og mer av prisen oppgitt i annonsen f.eks, de holder du deg unna.
![]() |
#6 |
flisespikker
|
![]() Sv: Kjøpe konsertbilletter på finn.noEn kamerat som kjøpte VIP-billetter til ski-VM på Finn ble svindlet. Selv har jeg på den annen side kjøpt svartebørsbilletter til Tom Waits-konsert på et nederlandsk anonymt webforum, og det gikk helt fint. Jeg vil vel anta at det alltid er en viss risiko for å svindles, men at det oftest går greit?
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøpe konsertbilletter på finn.noJeg hadde ikke våget å kjøpe billetter på Finn.no...synes det er så mange uærlige selgere ...
![]() |
#9 |
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Østlandet
![]() |
![]() Sv: Kjøpe konsertbilletter på finn.noJeg har kjøpt billetter på FINN.NO tre ganger. Har fungert veldig bra |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|