Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Kaffemaskiner - vann i maskina?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-11, 12:39   #1
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Kaffemaskiner - vann i maskina?

Vi har en nespresso maskin på "hytta vår". Problemet er om vinteren når det fryser. Noe sier meg at det alltuid ligger vann i pumpa i maskina, så vi drar den med oss hjem fra oktober-april. Litt pes.
Så nå lurer jeg på om jeg kanskje skal selge den, og kjøpe en annen kaffemaskin om det finnes en som ikke har vann stående i systemet. Slik at vi slipper å være redd for at vannet fryser og maskina blir ødelagt....
Noen som vet hvordan det er med den senseo maskina? Eller den andre typen enkel maskin, som dolce (eller hva den heter?)

Gammel 15-03-11, 12:52   #2
Amic@
Tobarnsmor :)

Amic@ sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Sv: Kaffemaskiner - vann i maskina?

Hmmm. Det har jeg ikke tenkt på. Hva om man prøver å kjøre en kopp når beholderen er helt tom? Trodde alt det siste ville komme jeg da...

Gammel 15-03-11, 13:40   #3
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Det er godt mulig det virker altså, men jeg vil være sikker.

Gammel 15-03-11, 13:44   #4
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Standard

sende mail til senseo. Svaret:

Sitat:

SENSEO-maskiner skal helst ikke oppbevares under 10 grader, og ja, det blir litt vann igjen i maskinen, så hvis temperaturen kommer under frysepunktet og vannet fryser til is vil nok maskinen være i fare for å bli ødelagt.

Så da er ikke senseo aktuelt heller.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:23.