![]() |
#1 |
Aktiv
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() |
![]() "Solshorts"?Jeg har egentlig gitt opp bikinibukser, jeg finner ingen fine til min pærerumpe. Pleier å bruke bikiniliv sammen med en gammel håndballshorts. Dette er ikke spesielt lekkert, og jeg kunne tenkt meg en ny kort shorts. Noen som har sett noe slikt? Vil helst unngå sportsmerker som Addidas ol pga oftest lange i beina og ekstra fôr. Blir så varmt. Noe alla denne: |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Solshorts"?Jeg kjøpte bikinishorts på Kappahl i fjor med omtrent den fasongen. De hadde samme stoff som badeshorts til menn (ikke de blanke), sånn omtrent. Litt upraktisk for man må jo ha bikinibukse under når man bader for ikke å blottlegge alt som er, men de var ganske fine. Mulig de får inn i år også? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: "Solshorts"?Den jeg hadde var forresten den samme modellen som på bilde nr 22 her, men i et annet mønster: http://www.side2.no/mote/article2860529.ece |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: "Solshorts"?Roxy og lignende merker har slike shortser i "glatt" stoff. Altså mer lik badeshortsene til gutter. Sportsbutikker pleier å ha slike.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: "Solshorts"?Jeg så slike på G Sport i fjor i alle fall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Aktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: "Solshorts"?
Den var fin! Noe sånt kunne jeg brukt. Håper det kommer lignende i årets kolleksjon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Aktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: "Solshorts"?
Her var det mange! http://www.roxy.com/family/index.jsp...%7CBoardshorts |
![]() |
![]() |
![]() |