|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Whatever, never mind
|
![]() Innsamling av klær til barnehjem ol i Bergensområdet?Vi har enorme mengder babyklær som vi ikke kan oppbevare. Mesteparten er like fint så det kan ikke kastes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Innsamling av klær til barnehjem ol i Bergensområdet?Min kusine kjenner noen som driver med slikt, så hun pleier å gi en lyd når det er noe på gang. Lenge siden jeg har hørt noe, forresten.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Innsamling av klær til barnehjem ol i Bergensområdet?Jeg er nok litt for enkel av meg, jeg bare putter slikt i UFF-kontaineren jeg... Det går da til noen som trenger det, selv om det ikke er en dedikert lastebil til Ukraina?
![]() |
#6 |
Kor e alle helter hen?
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Innsamling av klær til barnehjem ol i Bergensområdet?Vi leverte inn en haug med kartonger til Klara Skoge på Sotra i vår. Hun organiserer innsamling til øst-europa og ble veldig glad da vi kom med et helt billass. Hun tar også imot voksenklær, leker og sko. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Innsamling av klær til barnehjem ol i Bergensområdet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Innsamling av klær til barnehjem ol i Bergensområdet?Vi har fått en flyer fra Aktivbarnehjelp. Noen som har hørt om denne organisasjonen? Er den seriøs? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Innsamling av klær til barnehjem ol i Bergensområdet?Har ikke hørt om dem, men virker i alle fall ved første øyekast seriøse: http://www.aktivbarnehjelp.no/
![]() |
#10 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Innsamling av klær til barnehjem ol i Bergensområdet?Jeg prikkes gjerne jeg også, har mye gode klær og utstyr liggende... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|