Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Nytt kjøkken til stor familie. Innspill?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-11, 19:38   #1
linne@
har gullhår

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
linne@ er litt kullinne@ er litt kul
Standard

Nytt kjøkken til stor familie. Innspill?

Dama uten interiørgen skal bytte ut det gamle kjøkkenet, ta bort vegger mot tv-stue og stue. Aner ikke hvor jeg skal begynnes. Burde trolig kontakte en interiørkonsulent ? Uansett har jeg endel spørsmål jeg gjerne skulle hatt innspill på.

Kjøkkenet får åpen løsning, og jeg vil ha det ryddig og rent. Kunne oppvaskmaskin for storkjøkken vært en ide ? Tenker da på en integret modell som ser ut som en vanlig oppvaskmaskin, men som vasker alt på 3 min. Høres forlokkende ut å få ryddet alt på plass med en gang. Noen som har valgt en slik løsning ?

Mannen vil ha kjølehjørne. Vi har hatt dette i et annet hus, og det har stor plass. Nå har vi et side-by-side skap, og kjøleskapsdelen er en vits. Nå har jeg hørt at det har vært flere feil med disse skapene. Det taler mot en slik løsning. Hører gjerne hva dere måtte mene.

Vi trenger to stekeovner, og en induksjonstopp med mer enn en stor kokeplate. Bør vi ha to like stekeovner, eller stekeovn + dampovn ? Hva med microbølgeovn ? Bør den være integrert eller kan man ha en enkel modell i et skap med lufting ? Bruker man slike ovner mye ?

Tror vi ender opp med en stor kjøkkenøy mot tv-stua. Hva bør man ha tilgjengelig på en slik øy ?

Mange spørsmål :rabla: Har foreløbig sett på Kvik mano, og innspill ville hjulpet veldig.

linne@ er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:07.