Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Nytt kjøkken til stor familie. Innspill?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-11, 18:38   #1
linne@
har gullhår
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 273
linne@ er litt kullinne@ er litt kul
Standard

Nytt kjøkken til stor familie. Innspill?

Dama uten interiørgen skal bytte ut det gamle kjøkkenet, ta bort vegger mot tv-stue og stue. Aner ikke hvor jeg skal begynnes. Burde trolig kontakte en interiørkonsulent ? Uansett har jeg endel spørsmål jeg gjerne skulle hatt innspill på.

Kjøkkenet får åpen løsning, og jeg vil ha det ryddig og rent. Kunne oppvaskmaskin for storkjøkken vært en ide ? Tenker da på en integret modell som ser ut som en vanlig oppvaskmaskin, men som vasker alt på 3 min. Høres forlokkende ut å få ryddet alt på plass med en gang. Noen som har valgt en slik løsning ?

Mannen vil ha kjølehjørne. Vi har hatt dette i et annet hus, og det har stor plass. Nå har vi et side-by-side skap, og kjøleskapsdelen er en vits. Nå har jeg hørt at det har vært flere feil med disse skapene. Det taler mot en slik løsning. Hører gjerne hva dere måtte mene.

Vi trenger to stekeovner, og en induksjonstopp med mer enn en stor kokeplate. Bør vi ha to like stekeovner, eller stekeovn + dampovn ? Hva med microbølgeovn ? Bør den være integrert eller kan man ha en enkel modell i et skap med lufting ? Bruker man slike ovner mye ?

Tror vi ender opp med en stor kjøkkenøy mot tv-stua. Hva bør man ha tilgjengelig på en slik øy ?

Mange spørsmål :rabla: Har foreløbig sett på Kvik mano, og innspill ville hjulpet veldig.

linne@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 19:07   #2
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.380
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nytt kjøkken til stor familie. Innspill?

Opprinnelig lagt inn av linne@, her.

Nå har vi et side-by-side skap, og kjøleskapsdelen er en vits.

Har ingen svar, bare et spørsmål. Hva mener du med at det er en vits? Vi har liksom bestemt oss for å kjøpe side-by-side nå, serru...

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 19:12   #3
linne@
har gullhår
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 273
linne@ er litt kullinne@ er litt kul
Standard

Sv: Nytt kjøkken til stor familie. Innspill?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Har ingen svar, bare et spørsmål. Hva mener du med at det er en vits? Vi har liksom bestemt oss for å kjøpe side-by-side nå, serru...

Kjøleskapsdelen er så utrolig liten, samme med frysedelen. Ved bursdager er det ikke muligheter til å oppbevare en kake der f.eks, men så trenger jo vi endel plass til basisvarer. Hyllene er veldig grunne, men det er sikkert utallige varianter på markedet. Isbitfunksjonen er imidlertid genial. Barna drikker litersvis med vann. Fasinerende hva litt isbiter kan utrette.

linne@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 19:24   #4
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.886
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt kjøkken til stor familie. Innspill?

Hvor stor familie snakker vi om her? Vi vurderer også side-by-side kjøleskap, men kanskje det blir for lite? Vi er fem i familien, periodevis seks.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 19:29   #5
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.380
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nytt kjøkken til stor familie. Innspill?

Opprinnelig lagt inn av linne@, her.

Kjøleskapsdelen er så utrolig liten, samme med frysedelen. Ved bursdager er det ikke muligheter til å oppbevare en kake der f.eks, men så trenger jo vi endel plass til basisvarer. Hyllene er veldig grunne, men det er sikkert utallige varianter på markedet. Isbitfunksjonen er imidlertid genial. Barna drikker litersvis med vann. Fasinerende hva litt isbiter kan utrette.

Ok. Vi har integrert kombiskap nå, og er ikke vant til å ha mulighet til å ha kake i kjøleskapet. Kjøleskapsdelen der er nemlig latterlig liten, så det skal endel til for å bli verre tror jeg.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 19:32   #6
lille_ulle
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 7
lille_ulle har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Nytt kjøkken til stor familie. Innspill?


jeg har bare et lite innspill til kjøledelen.
vi har et integrert kombiskap, altså kjøl/frys på 1,80 cm. også har vi en kjøleskuff fra norcool på 170 liter. altså 80 bredt. dette har møbelfront, fordi jeg ønsket det skulle se ut som en kolonialskuff.
denne løsningen syns jeg er genial, for jeg har alt av drikkevarer og pålegg og slikt i kjøleskuffen. altså alt som brukes til frokost/lunsj/kvelds.
også har jeg alt som hører middagslaging til i kjøleskapet.
dette fungerer supert, og tillater meg å handle 1 gang i uken. samtidig som jeg har det oversiktlig, og en frysedel oppe

side-by-side utgikk for vår del nettopp pga at jeg syns hyllene ser så smale ut inni (liksom grandiosa på tvers i frysedelen) også syns jeg de er så ruvende. om man skal ha isbitmaskin i den tar det mye plass av skapet.
kjølehjørne er fryktelig dyrt, og tar mye kjøkkenplass (iallefall føles det slikt) samt at man ikke har frysemuligheter. har hørt mange klage på at maten ikke blir ordentlig kaldt heller (dvs, det er mye å kjøle ned)

vi betalte 12000,- for kjøleskuffen (15 000 med møbelfront)
og 5 500 for integrert kombiskap 1,80cm og ca 2500 for møbelfront.

bare et lite inspill fra min side om hvordan det går ann å løse det

lille_ulle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 19:42   #7
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt kjøkken til stor familie. Innspill?

Vi har kjølehjørne og jeg elsker det. Vi er bare 4 i familien, men jeg synes det er utrolig greit. Middagsrester har vi plass til. MIddag for neste dag som skal tines, en kake, en kasse brus OG en kasse øl (det siste er vel knapt noe must, men kjekt når det først er plass) Osv osv.

Det eneste drawbacket jeg ser med kjølehjørne er at det er et hjørne. Jeg synes det visuelt sett er mye finere uten dette hjørnet, men den prisen betaler jeg gjerne for den luksus det er å ha såpass god plass.

Micro hadde nok vi droppet om vi hadde bygd nytt kjøkken nå, vi hadde heller brukt den plassen til en integrert kaffemaskin.

Ellers så har vi et høyt, men ganske smalt fryseskap inne på kjøkkenet. Det er kjekt å ha grei frysekapasitet, til brød, middagsrester og diverse annet som en vil ha kjapp aksess til.

Hva ønsker du å gjøre på øya? VI har en litt liten øy midt på kjøkkenet. Det er her vi baker, kutter, smører matpakker osv. Vi mangler strøm på øya vår - det ville jeg passet på å legge opp, sånn at en kan bruke kjøkkenmaskin, stavmikser og annet man måtte trenge.

Noen har jo koking eller vask på øya - du får nesten tenke over hva du ønsker å bruke den til.

Her er en link til noen et oppussingsprogram på svensk TV4. De åpnet opp flere vegger, satte inn et stort kjøkken og innredet stue også på nytt - kan jo være de kan inspirere litt. Ble veldig flott synes jeg. NB! Denne linken ligger ute gratis nå, men kun i ca 5 dager til.
http://www.tv4play.se/hem_och_fritid...ideoid=1404482

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 20:09   #8
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nytt kjøkken til stor familie. Innspill?

Jeg har vært borte i et kjølehjørne som sliter med å kjøle ned varene nok.
Leverandøren mener at dette er forde det er mye trafikk der i løpet av dagen, det har stoppet flere ganger, kjipt.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 20:46   #9
HelloKitty
Nybegynner
 
HelloKitty sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 15
HelloKitty har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Nytt kjøkken til stor familie. Innspill?

Vi har kjølerommet på vaskerommet vegg i vegg med kjøkkenet, og kombiskap på kjøkkenet. Er veldig deilig med stor kjøleplass.

Men hva med gass på kjøkkenet, 4 gass og to plater kanskje, da har du store kokemuligheter

HelloKitty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 21:09   #10
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nytt kjøkken til stor familie. Innspill?

Jeg synes de integrerte kjøleskapene er veldig små innvendig. Vi valgte derfor å ha et stort kjøleskap som står for seg selv, det er i full høyde. Ved siden av har vi et tilsvarende skap der halve er fryseskap og halve er vinskap. Det fungerer bra. Handler for en uke i slengen og har god nok plass, vi er 5 i familien. Har også et høyt fryseskap og et tilsvarende kjøleskap i kjelleren som vi bruker til å ha brus i samt som ekstra plass når vi skal ha mye mat eller kaker ifm selskap, jul etc.

Anbefaler induksjonsplate, integrert. Vi har mikro også og bruker den rett som det er til tining av mat, oppvarming av mat til barn som har vært på trening under middagen ++. Vi elsker også vår integrerte kaffemaskin.

Vi har tallerkener og kolonialvarer i skuffer som er 120 cm brede. Genialt og oversiktlig.

Det er lurt å tenke over hvor ting skal stå. Tenk at arbeidssone, kokesone, vaskesone og kjøleskap skal stå slik i forhold til hverandre at det er hensiktsmessig når du skal arbeide på kjøkkenet ditt. Det samme gjelder oppbevaring: Ting du bruker mye bør stå nær oppvaskmaskinen.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 21:54   #11
linne@
har gullhår
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 273
linne@ er litt kullinne@ er litt kul
Standard

Sv: Nytt kjøkken til stor familie. Innspill?

Jeg tar bølgen :grouphug: Tipsene deres er gull verdt!
Vi blir en familie på 7 til sommeren, og har ofte små middagsgjester i tillegg. Tenker vi mange år fremover i tid blir vi vel en hel hærskare under søndagsmiddagene

Kjøkkenøyas funksjon håper jeg blir et sosialt samlingssted. Vi ønsker å ha noen barkrakker der slik at barna kan lage mat sammen med oss, gjøre lekser osv. Vurderer en bredde på 120 cm. Jeg tror ikke jeg vil ha komfyren på øya, men vask bør det vel være ? Strømuttak var et meget godt tips.

Vi har fått tegnet et forslag der det er en hel vegg med skap og innebygde ovner. Tror det var med to kombiskap, men frysemuligheter har vi ikke så stort behov for på kjøkkenet. Visuelt liker jeg ikke kjølehjørne jeg heller. Det er kun pga. den enorme kjølekapasiteten vi vurderer det.

Angående platetopp mener jeg at jeg har sett at Siemens har kommet med en ny induksjonsvariant. Lurer på om det var en del som man kunne plassere kasserollene uansett størrelse ? Ser at jeg har bruk for to store plater, men ofte er det en stor og tre små kokesoner.


Sist redigert av linne@ : 18-03-11 kl 22:05.
linne@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 22:00   #12
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nytt kjøkken til stor familie. Innspill?

[quote=linne@;2720345Angående platetopp mener jeg at jeg har sett at Siemens har kommet med en ny induksjonsvariant. Lurer på om det var en del som man kunne plassere kasserollene uansett størrelse ? Ser ofte at jeg har bruk for to store plater, men ofte er det en stor og tre små kokesoner.[/quote]


Vi har en fra Miele, der justeres platestr. etter kasserollen. To av platene er så store at det er plass til stekepanner og kasseroller type 12 l. Pass på at platene står så langt fra hverandre at det fysisk er plass til 4 enheter på dem samtidig! Vi har ekstra bred platetopp pga dette for å få plass til 2 stekepanner og 2 store kasseroller samtidig. Tror den kanskje er 70 cm bred (mot normalt 60). Platetoppen er planlimt, dvs den går i ett med benken = lett å holde ren. Den slår seg automatisk av dersom noe koker over, det er viktig siden det ikke er kanter på platen.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 22:02   #13
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt kjøkken til stor familie. Innspill?

Jeg hadde to skap ved siden av hverandre (altså kjøleskap og fryseskap med like fronter) der jeg bodde før. Jeg tror skapene var ca 180 høye og med et overskap over der igjen, takhøy innredning. Det fungerte veldig greit, de var jo store, gode skap. Kjølehjørne er jo helt klart større, men det er ikke overalt det passer. Det tar større plass enn man tror i hjørnet og er inkompatibelt med dører og vinduer i nærheten. En hel vegg med heldekkende skap har jeg også planer om en vakker dag, det synes jeg er både fint og praktisk. Og så synes jeg ei god øy eller utstikker med plass til å sitte er flott. Da trenger man ikke vanlig kjøkkenbord, og der er kjekt for ungene å sitte rundt der maten lages. Spesielt pannekaker.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 22:05   #14
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nytt kjøkken til stor familie. Innspill?

Jeg anbefaler integrert kjølehjørne. Det er penere med vanlig integret kjøleskap, men du glemmer det når du får stor plass til alt av kjølevarer. Vi er 6 og har alltid hatt stappfullt kjøleskap, selv med stort frittstående. Vi hadde ekstra kjøleskap i kjeller, men det er tungvindt å bruke.

Vi har en stor stekeoven og en kombinert ovn/micro. Kombiovnen er dyr, men absolutt verdt pengene da den har alle funksjoner som en vanlig stekeovn og microfunksjon.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 15:50   #15
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt kjøkken til stor familie. Innspill?

Polarskapet er en litt mindre variant, som monteres på vanlig vegg. Det er allikevel betydelig større enn et vanlig kjøleskap. Kanskje det kunne være noe?

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 09:36   #16
linne@
har gullhår
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 273
linne@ er litt kullinne@ er litt kul
Standard

Sv: Nytt kjøkken til stor familie. Innspill?

Sjekker ut alle tips dere kommer med

Noen som vil synse ang. oppvaskmaskin beregnet for storkjøkken ? Tar ca. 3 min før den er ferdig, og er selvsagt betydelig dyrere i pris.

Hva med bruk av interiørkonsulent ? Trenger hjelp til belysning, plassering av spisestue, tips til gode løsninger mht. stue og tv-stue da alt blir åpent mot disse rommene. Føler meg inkompetent til dette oppdraget, og mottar gjerne tips til hvem jeg bør kontakte.

linne@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 09:42   #17
Amic@
Tobarnsmor :)
 
Amic@ sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Innlegg: 806
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Sv: Nytt kjøkken til stor familie. Innspill?

VI har induksjonstopp fra AEG. Denne er også litt breiere enn vanlig, og har fire kokesoner som er like store og justeres etter størrelse på kasserollen som står på den.

__________________
Amic@, M('06) A('10)
Amic@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 09:44   #18
linne@
har gullhår
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 273
linne@ er litt kullinne@ er litt kul
Standard

Sv: Nytt kjøkken til stor familie. Innspill?

Opprinnelig lagt inn av Amic@, her.

VI har induksjonstopp fra AEG. Denne er også litt breiere enn vanlig, og har fire kokesoner som er like store og justeres etter størrelse på kasserollen som står på den.

Genialt ! Den skal jeg undersøke mer om

linne@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 10:00   #19
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.471
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt kjøkken til stor familie. Innspill?

Hva med to oppvaskmaskiner? Det sparer skapplass også, i og med at det man bruker til daglig hele tiden er i sirkulasjon mellom maskinene.

Anbefaler å gå for en bredere induksjonstopp enn 60 cm. Jeg har en 60 cm bred Beha og ser at kokesonene er såpass innpå toppen at det er ikke plass til to store kasseroller (eller stekepanne og stor kasserolle) i bredden. Ellers er jeg strålende fornøyd med Beha, og de har bredere topper.

Hva med to vasker? Tenker at med så mange personer i husstanden, så er det kanskje flere hjelpere i sving på kjøkkenet også. Har sett løsninger med en liten "skyllevask" ved siden av koketopp, og så en "vanlig stor" vask et annet sted - fortrinnsvis med oppvaskmaskin i nærheten.

Ellers anbefaler jeg oppvaskmaskin litt opp fra gulvet. Hadde det i forrige bolig. Slik som på dette bildet, det er oppvaskmaskinen som er helt til venstre, med to skuffer under:

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no