Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Trenger hjelp ang Pavlova

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-03-11, 20:41   #1
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Trenger hjelp ang Pavlova

Jeg har lyst til å lage pavlova til i morgen, men jeg er fri for Majzenna maismel. Kan jeg bruke Majzenna jevning som erstatning tror dere?
Og hvs jeg lager den nå, kan den stå inni stekeovnen til i morgen ettermiddag? Må den da være tildekket inni der?
Før har jeg brukt den så fort den ble kald så det har liksom ikke vært en problemstilling å vente så lenge.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 20:43   #2
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger hjelp ang Pavlova

Jeg har aldri hatt maizenna i pavlova.

Gammel 19-03-11, 20:44   #3
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kan desverre ikke svare på det første spørsmålet ditt.
Til det andre, jeg lot den stå i ovnen over natta uten å dekke den til og den ble skikkelig seig. Altfor seig. Mener jeg leste et sted at den bør pakkes inn i bakepapir.

Gammel 19-03-11, 20:46   #4
Lyppa

Lyppa sin avatar

Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Aha, så da pakker jeg den inn i bakepapir når den er kald og putter den i ovnen igjen. Tusen takk!
Hmm...så man trenger ikke Majzenna altså? Men lurer uansett på hva forskjellen på jevningen og maisstivelsen er egentlig er hvis noen vet.

Gammel 19-03-11, 20:48   #5
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har latt den stå på benken i 2 dager, ikke tildekt. Det gikk helt fint.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 21:01   #6
Lyppa

Lyppa sin avatar

Standard

Tror jeg lar min stå i ovnen, har katter som snoker i natten.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:44.