|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Deli de Luca?Den sies å være knall. Her om dagen delte de ut masse gratis sjokolade og tyggis derfra. Nestlé.
![]() |
#4 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Deli de Luca?De har noen fantastisk gode cookies med hvit sjokolade og macademianøtter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Deli de Luca?Deli deLuca er startet av en fyr som tidlgiere jobbet i 7-11 tror jeg. De har endel amerikanske varer, og er litt mer delikat enn andre storkiosker, men også endel dyrere.
![]() |
#6 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Deli de Luca?De er en "gourmet"-variant av 7/11. Fantastisk is og kaker, men det er en fast-food-kiosk, som overtar hvert eneste attraktive hjørne i Oslo sentrum. Jeg boikotter så mye som mulig.
![]() |
#10 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Deli de Luca?
Aha, så det er derfor de etablerte seg vegg i vegg med 7Eleven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ræv med ører
Det er en storkiosk, og kan neppe sammenlignes med en grønnsaksbutikk. Du må sammenligne med andre kiosker, og da vil du se at det er mye mer sunn mat på Deli enn i de andre kjedene. Flott utvalg av sandwiches o.l, og det smaker mye bedre og ferskere enn tilsvarende på 7/11. De har dessuten et stort utvalg av amerikansk og engelsk sjokolade (Hershey's, Cadbury) pluss et større og bedre utvalg av drikkevarer, juice osv. Prismessig er Deli en god del billigere enn 7/11.
![]() |
#13 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Deli de Luca?Deli de Luca har masse godt godis som ikke finnes på andre butikker. De er mer delikate estetisk sett enn 7-11 (Men mener de har hatt noen runder med mattilsynet de også...eller er det bare noe jeg tror?)
![]() |
#14 |
Skrekkøgle
|
Ja, men den ene sjokoladen var skamgod! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ræv med ører
Eeeh, jo. De er faktisk det. Jeg har ikke hele vareutvalget i hodet, men typiske kioskting som f.eks. kaffe, pizza, sandwiches, utvalget de har med varmmat (hektoprisen) + mm er faktisk gjennomgående billigere. Men nok om det.
![]() |
#16 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke her, og ut fra det dere skriver er jeg litt usikker på om jeg skal være glad for det eller ikke.
![]() |
#17 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() Sv: Deli de Luca?Deli deluca har jo sunn mat og. Ser det er noen her som skriver at de ikke har det. De har nudelretter, grove baguetter, smoothies osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
I mål
|
![]() Sv: Deli de Luca?Signerer egentlig bare de andre Oslobeboerne. Lekrere mat enn 7Eleven, bra utvalg og nydelige og fete kaker, mer delikat innvendig - men popper opp overalt ved siden av 7Eleven og fyller snart hele byen |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
trøtt
|
![]() Sv: Deli de Luca? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|