|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvilke klesmerker fører str 46/48?Jeg passer nå str 46/48, etter å ha brukt rundt str 54 i årevis. (
![]() |
#2 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hvilke klesmerker fører str 46/48?Cubus tror jeg du kan prøve, og B-Young går som regel ganske høyt opp i størrelse. Noe av klærne derfra virker også ganske store i størrelsen, S kan tidvis være for stort for meg som er en ganske normal 38. (I HM-størrelse i allefall.)
![]() |
#4 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke klesmerker fører str 46/48?Noa Noa har opp til xxl. Det er vel nesten større enn det du trenger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvilke klesmerker fører str 46/48?
Sikker? Sist jeg var innom Noa Noa og prøvde noen i XL, sa hun som jobbet der at XL tilsvarte 42.
![]() |
#6 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvilke klesmerker fører str 46/48?XL hos Noa Noa går til nød til meg som bruker 44 i overdeler. Men da blir det mye pupp.
![]() |
#7 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvilke klesmerker fører str 46/48?Jeg er str 46-48 og kan bruke xxl hos NoaNoa. Det er ikke alt som passer min fasong, men jeg kjøper litt klær der.
![]() |
![]() |
#8 |
intro
|
![]() Sv: Hvilke klesmerker fører str 46/48?
Hæ, kan det virkelig stemme? I andre størrelser vil jeg i alle fall si at Noa Noa heller er stort enn smått. XS er 34-36 og S nærmere 38 etter min erfaring.
Sist redigert av Bluen : 21-03-11 kl 14:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvilke klesmerker fører str 46/48?Hmm, så rart at hun som jobbet der sa det hun sa, da. Jeg reagerte på at jeg syntes det var smått, så hun gjentok det hun hadde sagt, så jeg er temmelig sikker på at det ikke var jeg som misforsto.
![]() |
#10 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
![]() Sv: Hvilke klesmerker fører str 46/48?...... Sist redigert av kharadra : 18-03-12 kl 22:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Borte
|
![]() Sv: Hvilke klesmerker fører str 46/48?Claire har også endel i XXL som jeg vil tro tilsvarer 46/48.
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilke klesmerker fører str 46/48?Jeg har en kjole fra Noa Noa i XL og jeg er vel en litt romslig 42 kan man si. |
![]() |
![]() |
#18 |
Glad i frukt
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke klesmerker fører str 46/48?Noa Noa er veldig variable i størrelsene, mener nå jeg. Jeg har Noa Noa klær i S, M og L. Vanligvis bruker jeg str. 38.
![]() |
#19 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke klesmerker fører str 46/48?I dag har jeg shoppet på Gosha på storosenteret, og handlet klær fra soulmates og 2 biz, som begge hadde str xxl og passet utmerket. De ahdde flere andre merker i xxl også
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke klesmerker fører str 46/48?Vivikes har ihvertfall str. 46. Er ikke sikker på hvordan de er i størrelsene. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|