|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
SverigeferieVi drar til Sverige i sommer. Vi har bestilt 4 netter i Leksand, og tenkte å kjøre videre sørover etter det. Noen som anbefaler steder som er velegnet for barn på 3, 6 og 8 år. Må ikke være badeland, men gjerne fornøyelsestilbud som ikke bare har de største og skumleste aktivitetene. Gjerne med lekeområder et.c. Ønsker gjerne tips om campingplasser også, som er godt tilpasset barn. Lekeområde og basseng f.eks. Alt er egentlig interessant. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
Sv: SverigeferieSjekk ut Tosselilla og Skånes djurpark. Österlen (og Skåne forøvrig) er et fantastisk flott område som virkelig har mye å by på. Her er det noe for alle sanser og enhver smak. Jeg byr gjerne på kaffe! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: SverigeferieHvor i Sverige skal dere kjøre? Aner ikke hvor Leksand er. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: SverigeferieCamping i Sverige er supert. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: SverigeferieSkara Sommarland! |
|
|
|
#9 |
|
awesom
|
Sv: SverigeferieSkara sommerland er koselig. Tosselilla er flott for barn i den aldern. Ikke så stort, men gutta mine elsket å være der. Ellers er jo Gøteborg en fantastisk by, der man kan stikke innom Liseberg, dra videre til Borås. (der er det dyrepark).
|
|
|
#10 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Sverigeferie
|
|
|
#11 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: SverigeferieDet blir Rättvik/Leksand og Örebro (Gustavsvik) på oss. Noen steder var allerede utsolgt og noen ble for langt å kjøre for oss. Men tror dette blir bra jeg. Fine avstander og basseng og greier. |
|
|
|
![]() |
|
|