Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Minsteegeninnsats før meglerprisantydningsmøte?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-11, 16:08   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Utrop

Minsteegeninnsats før meglerprisantydningsmøte?

Jeg får besøk av megler i morgen kl. halv ni. Han skal titte på kåken og finne ut hvor mye noen kommer til å gidde å betale for den.

Den egentlige planen var jeg skulle sette inn høygir og deadlinejunkiekunster og shaine, rydde verandaen (som nå er lager for møbler fra tre rom etter oppussing), tja, ha det gjennomgående fint og luftig.
Plutselig blidde det sånn at ryggen min ikke virker i mer enn tre minutter av gangen, og jeg er henvist til ufrivillig sofaleie og slow motion.

Hva er minimum for at det i det hele tatt er noe poeng i å få ham hit i morgen og ikke utsette til neste uke? (Jeg VIL IKKE utsette! ) Klut med grønnsåpe under sofaen? :forhåpningsfull:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:28.