Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hoppe-på-tur for en langhelg

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-11, 12:44   #1
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Hoppe-på-tur for en langhelg

Neste torsdag har jeg mulighet for en langhelg. Bare meg. Trolig.

Hvor drar jeg? Hva gjør jeg? Kort reisevei er ønskelig.

Kan gjerne være i Norge lizzom... Spa? Akvariumet i Bergen? Ridehelg på sørlandet? København? Minicruise?

Vi _later_ som penger ikke er et problem, men rimelig, og et greit avbrekk er tingen.

Gammel 24-03-11, 13:54   #2
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hoppe-på-tur for en langhelg

Er du coop-medlem kan du få bra tilbud på mange hoteller i Norden og Europa.

Kan ellers anbefale http://www.hoteljurmala.com/en/ om du vil på billig spa.

Gammel 24-03-11, 14:06   #3
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du kan jo reise hit og få selskap av meg?

Jeg ville nok reist til Bergen, Trondheim eller Tromsø. :elsker å være turist i eget land:

Gammel 24-03-11, 14:53   #4
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Ååå, Fryd.. Det hørtes deilig ut
Jeg burde seriøst tatt meg en tur til deg snart altså..

Bergen står høyt på lista faktisk. Har alltid hatt lyst til å se akvariet, sitte på brygga og se på folket. Rekreasjon står høyt på lista nå kjenner jeg.. God (fiske)mat også

Det går fly fra Rygge også

Gammel 24-03-11, 14:57   #5
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Ikkje mykje som slår vår i Bergen, altså!

Gammel 24-03-11, 15:21   #6
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Standard

Not helping, Bergensis

Men ser ut som været for neste uke ser heller dårlig ut. (regn?) Mye regn for å være Bergen eller normalt?

Gammel 24-03-11, 15:39   #7
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg tror kanskje at jeg hadde valgt København hvis jeg skulle vært alene ei helg.

Gammel 24-03-11, 15:43   #8
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Standard

Jeg er absolutt ikke kjent der da.. og snakker (les: forstår ikke) så godt dansk...

Er det her jeg kan kombinere med et minicruise eller er det harry? Kiel kanskje?

Gammel 24-03-11, 15:52   #9
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Hva med DFDS båten til København, fly hjem og bo på DGI Byen hotell i Køben? Ta SPA på hotellet, lei deg sykkel utenfor og opplev byen. Kanskje en tur på Bakken, tivoli og stort park område nord for. Kan kombineres med Loisianna Kunstmuseum.

www.dgi-byen.dk/hotel
www.louisiana.dk
www.bakken.dk

Gammel 24-03-11, 15:57   #10
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Standard

Oj, Bakken åpner den helgen.. Hmmmmm!!!

Spa er fristende da.. Nå går jeg bare rundt og tenker (drømmer er vel ordet... )

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:53.