Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Loppistråden 2011

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-11, 08:04   #1
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Loppistråden 2011

Fant igjen den forrige, men ettersom det sto 2010, lagde jeg jo en ny!

Her er årets første kupp, kostet meg en hundrelapp, men tror denne kommer til å falle i smak hos den lille prinsessa som får nytt rom i disse dager.

Her er den pusset over...

Etter tre strøk, ble den litt mer uptodate

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-11, 09:05   #2
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Loppistråden 2011

Så fint med ny tråd

kommoden ble kjempefin.

Gammel 27-03-11, 11:05   #3
blåmeis
Nybegynner

Medlem siden: Mar 2011
blåmeis har et hav av muligheter foran seg
Standard

Den ble kjempefin Gleder meg til det blir varmt nok til å pusse opp høsten kupp

blåmeis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-11, 08:02   #4
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

I dag skal jeg på loppis.
Gleder meg.

Gammel 30-04-11, 20:09   #5
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Ett stk rødt avlangt emaljefat på meg i dag til 20,- kroner.

Gammel 30-04-11, 21:33   #6
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi kjøpte 5 bøker, en dvd og håndveske til Storesøster. Totalt kr. 50,-

Gammel 22-05-11, 23:18   #7
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Var på loppis i Håkonshallen i helga, maaasse ting. Ingen møbler og ting på meg nå, men når jeg fant ei bortimot ubrukt Jean Paul-jakke, måtte jeg visst kjøpe den. Den er sikkert passe til vesla om 3-4 år da Men, 100 kr for en pose med klær, så da ble det litt skjørt og rosaklær til vesla, også fant jeg flere skjorter til guttungen.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:25.