|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2011
![]() |
![]() Ikea kjøkkenHar funnet ut at jeg skal ha ikea kjøkken i mitt nye hus. Men så var det kjøleskap da.. Vil ha innbygd. Men ikeas kjøl/frys blir for små. Noen tips? Side by side er det ikke plass til der vi har bestemt det skal stå.. Kun et 60 skap.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
maler
|
![]() Sv: Ikea kjøkken.Skal du ha kjøl/frys? Vi har et mieleskap som er 2m høyt. Det fungerer. Det kunne ikke vært noe mindre for å si det sånn. Hvis du har annen fryser er det kanskje like greit å ha bare kjøleskap.
![]() |
#3 |
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2011
![]() |
![]() Sv: Ikea kjøkken.Jeg ønsker ikke kjøl/frys nei.. Men mye kjøleplass. Skal ha fryser i boden. Men det er kanskje ikke mulighet å få stort kjøleskap innbygd på ikea? Fant det i allefall ikke på tegneverktøyet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
heimføing
|
![]() Sv: Ikea kjøkken.Er det ikke standardstørrelser på innbyggingskjøleskap? Sjekk på sidene til en kjøleskapsleverandør eller to og se om du finner større. Så er det vel bare å kjøpe en skapdør i tilsvarende størrelse fra ikea, og dekksider, og så mekke selv? Ja, kanskje ikke "bare"..... Sist redigert av -ea- : 27-03-11 kl 13:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ikea kjøkkenIkea sitt innebygde er knøtalite så vi kjøpte fra Bonus Expedert og kjøpte Ikea dører til.
![]() |
|
|