|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Kan du anbefale en manuellterapeut i Oslo sentrum?Mannens manuellterapeut går ut i svangerskapspermisjon og han trenger en erstatter. Terapeuten må holde til i Oslo sentrum og det gjelder nakke/skuldre problematikk. Er det noen som har en å anbefale?
|
|
|
#2 |
|
villende
|
Sv: Kan du anbefale en manuellterapeut i Oslo sentrum?Hans og Olaf i Torggata har mange flinke manuellterapeuter. Jeg har vært hos en som her helt flintskallet som jeg tror het Fred, men jeg er ikke sikker. Knallflink, løsnet en låsning i ryggen min på en behandling. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Kan du anbefale en manuellterapeut i Oslo sentrum?
Takk for tips.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan du anbefale en manuellterapeut i Oslo sentrum?Signerer Gaia. Dette er et stort institutt og det er mange terapeuter som jobber der. Burde ikke være for lang ventetid...
|
|
|
#5 |
|
Fornøyd
|
Og "min" heter Stein (vet ikke om en bør skrive etternavnet) - knallflink og kjempekoselig!
|
|
|
#6 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan du anbefale en manuellterapeut i Oslo sentrum?Mensendieck-klinikken i Kr. Augustsgate, jeg går hos Cecilie, men det er nok mange flinke der. De har samarbeid med NIMI. Jeg skal til Cecilie nå kl 11, og jeg er veldig fornøyd med behandling av nakke-rygg- og skuldreproblematikken.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan du anbefale en manuellterapeut i Oslo sentrum?De har ikke manuellterapeuter der, Lykkeliten02.
|
|
|
#8 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ånei, trodde det jeg. Fysioterapauten min er veldig flink med mine problemer, bruker også triggerpunktmassasje.
|
![]() |
|
|