Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Praktisk eller typete?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-11, 11:01   #1
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.887
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Praktisk eller typete?

Jeg trenger vårsko og har falt pladask for sortimentet til Art. Hvor har disse skoene vært hele mitt liv?

Spørsmålet nå er bare om jeg skal være morsom/typete eller praktisk?

Praktisk (fordi den passer til veldig mye og kan brukes til omtrent hele min garderobe):


Eller rett og slett mer personlighet?



Jeg kan ikke ha noe særlig hæler uten å få veldig vondt i beina, men de øverste ser nokså behagelige ut, gjør de ikke?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 11:02   #2
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Praktisk eller typete?

Begge? Ellers roper jo de nederste høyt synes jeg. Finnes de i andre farger?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 11:04   #3
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.887
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Praktisk eller typete?

Begge er utelukket. Har du sett prisen?
På Brandos ligger de bare i rød. Det er jo egentlig yndlingsfargen min, men jeg har jo f.eks noen Desigual-kjoler med rosa i og en grønn kjole jeg bruker mye. Da ser jeg plutselig ut som en formingslærer med en gang vel?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 11:08   #4
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Praktisk eller typete?

Opprinnelig lagt inn av Fryd, her.

Begge er utelukket. Har du sett prisen?
På Brandos ligger de bare i rød. Det er jo egentlig yndlingsfargen min, men jeg har jo f.eks noen Desigual-kjoler med rosa i og en grønn kjole jeg bruker mye. Da ser jeg plutselig ut som en formingslærer med en gang vel?

*kremt* Nei. Men fine er de. Jeg liker også veldig godt art-sortimentet, sikler på flere av sandalene. Ikke så lommebokvenlige dog.

Men jeg tror nok at hvis du tenker til kjolebruk med relativt fargerike kjoler, er de øverste best.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 11:11   #5
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Praktisk eller typete?

Jeg likte de nederste best.
Men jeg er egentlig ikke kjempefan av El Naturalista og Art, da jeg synes de blir litt for klumpete.

__________________
*
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 11:12   #6
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.887
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Praktisk eller typete?

Jeg er allergisk mot å være for damete jeg, derfor er klumpete sko midt i blinken. Jeg elsker jo f.eks Dr. Martens også. Jeg selv er jo klumpete også, så skoene må stå i stil.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 11:16   #7
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Praktisk eller typete?

Fiiine! De nederste men de øverste er nok mer praktiske med tanke på at de skal passe til flere antrekk.

  Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 11:16   #8
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.032
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Praktisk eller typete?

Jeg har skolett-varianten av de øverste (har de på meg as we write), og de er kjempebehagelige, i hvert fall.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 11:17   #9
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 8.019
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Praktisk eller typete?

Erfaringsmessig er det lettere å finne fine klær som passer til de perfekte skoa enn å finne de perfekte skoa til alle klær man har.

Gå for de nederste, de var jo knallfine!

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 11:28   #10
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Praktisk eller typete?

Når man kjøper skikkelig dyre sko, skal man kjøpe de man har aller mest lyst på.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 11:29   #11
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.887
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Praktisk eller typete?

Jeg har lyst på begge.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 11:30   #12
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.900
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Praktisk eller typete?

Begge er fine, men jeg holder en liten knapp på de nederste. Har prøvd den øverste modellen, og den satt ikke godt på mine bein. Jeg havnet som vanlig midt mellom to størrelser, og så vidt jeg husker ble skoen også litt for lav over vristen, slik at oversiden av foten fikk valker, hvis du skjønner.

Hvis du ikke liker å bruke hæler, tror jeg kanskje de øverste blir hakket for høye.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 11:35   #13
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Praktisk eller typete?

Opprinnelig lagt inn av Fryd, her.

Jeg har lyst på begge.

Folk Malmö har de øverste på salg nå.

__________________
*
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 11:38   #14
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.887
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Praktisk eller typete?

Valker på føttene?
Jeg må finne en forhandlerliste, kjenner jeg. Må nok teste de ut før jeg kjøper.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 11:40   #15
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.900
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Praktisk eller typete?

Opprinnelig lagt inn av Fryd, her.

Valker på føttene?

Jeg får det av mange typer sko, så hvis du er ukjent med problemet, dukker det sikkert ikke opp her heller.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 11:41   #16
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.219
Blogginnlegg: 674
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Praktisk eller typete?

Jeg synes de øverste var finest, jeg, de nederste så mer ut som småjentesko. Men jeg eier jo knapt stilsans og har overhodet ikke peiling på sko, så da er det sikkert de nederste som er kulest.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 11:47   #17
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.549
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Praktisk eller typete?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Hvis du ikke liker å bruke hæler, tror jeg kanskje de øverste blir hakket for høye.

Godt poeng. Dessuten så de øverste litt kjedelige ut...?

Uansett må du prøve først.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 11:48   #18
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.887
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Praktisk eller typete?

Bianco forhandler Art, gjør de ikke?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 11:49   #19
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.032
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Praktisk eller typete?

Her i byen har Eurosko mye Art.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 11:49   #20
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.660
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Praktisk eller typete?

Jeg har de øverste, og de drepte nesten føttene mine en gang jeg brukte de til to timers intensivshopping. Til kontorbruk, dvs til og fra printeren og møter, er de fin-fine, men lengre turer får de ikke være med på.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no