Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Kan man ha med kulepenner på fly?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-07, 21:24   #1
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan man ha med kulepenner på fly?

I disse kontrolleringsdager....? Er det lov? Må man smake på dem mens sikkerhetskontrollørene ser på?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 21:26   #2
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan man ha med kulepennner på fly?

Tenk hvor vanskelig det blir å bestille taxfree varer ombord i flyet uten kulepenn?
Ærlig talt, så aner jeg ikke. Men jeg tror ikke det er forbudt.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 21:26   #3
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.627
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man ha med kulepennner på fly?

Ja det er lov. Men de røntger deg for å finne skjulte fyllepenner. Du vet, væskefylte beholdere...



__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 21:28   #4
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man ha med kulepennner på fly?

Jada, men ikke mer enn 1.


Jeg hadde med meg en haug med kulepenner sist, det gikk så fint så!
(Jeg hadde forøvrig en ansiktskrem løs oppi vesken sammen med alle kulepennene, det gikk fint det også.)

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 21:31   #5
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan man ha med kulepennner på fly?

Men morsmelka må du smake på.

"I går skrev AN om tobarnsmoren Marielle Flataker som ble nødt til å smake på morsmelkerstatningen i sikkerhetskontrollen ved Bodø Lufthavn. "

http://www.an.no/nyheter/article2618169.ece

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 21:31   #6
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan man ha med kulepennner på fly?

Jada, penner er lov!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 21:31   #7
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan man ha med kulepennner på fly?

Æsj!

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 21:38   #8
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man ha med kulepennner på fly?

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Men morsmelka må du smake på.

"I går skrev AN om tobarnsmoren Marielle Flataker som ble nødt til å smake på morsmelkerstatningen i sikkerhetskontrollen ved Bodø Lufthavn. "

http://www.an.no/nyheter/article2618169.ece

For et overgrep. :irånisk:

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 21:43   #9
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan man ha med kulepennner på fly?

Jeg er overrasket over hvor lite de kontrollerer jeg. Har sluppet å smake på det jeg har hatt med meg

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 21:47   #10
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man ha med kulepennner på fly?

Ja, du kan ha med kulepenner. Lypsyl kan du ha i veske eller lomme, men lipgloss må du ha i gjennomsiktig pose.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 21:59   #11
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kan man ha med kulepennner på fly?

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Men morsmelka må du smake på.

"I går skrev AN om tobarnsmoren Marielle Flataker som ble nødt til å smake på morsmelkerstatningen i sikkerhetskontrollen ved Bodø Lufthavn. "

http://www.an.no/nyheter/article2618169.ece




Da vi kom fra oslo i desember så var flyet fra bodø og til Mo forsinket så vi satte oss på kafeen og spiste litt, så kjøpte jeg en brus i kiosken før vi gikk til gaten, og der er det jo sikkerhetskontrollen rett fremfor gaten, måtte krangle med meg brusen inn. Den var jo ikke åpnet en gang.
Jeg spurte han sikkerhets vakten om jeg skulle tørste i hjel på tur hjem

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 22:06   #12
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man ha med kulepennner på fly?

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Men morsmelka må du smake på.

"I går skrev AN om tobarnsmoren Marielle Flataker som ble nødt til å smake på morsmelkerstatningen i sikkerhetskontrollen ved Bodø Lufthavn. "

http://www.an.no/nyheter/article2618169.ece

Opprinnelig lagt inn av Avinor

I tillegg kan du fortsatt ta med væske som du trenger av medisinske eller kostholdsmessige grunner, det inkluderer babymat. Alle flytende væsker må uoppfordret vises frem ved sikkerhetskontrollen, og det kan bli krevd testing av innholdet.

Surprise, surprise!


Det er lov å ha med klementiner også. :erfaren:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 22:13   #13
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan man ha med kulepennner på fly?

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.


Jeg spurte han sikkerhets vakten om jeg skulle tørste i hjel på tur hjem

Det brydde sikkert sikkerhetsvakten seg veldig mye om...

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 22:16   #14
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.926
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man ha med kulepennner på fly?

Kulepenn går greit, men lipgloss skal i posen

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 22:23   #15
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan man ha med kulepennner på fly?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

For et overgrep. :irånisk:

Tenkte det samme.

Reglene er jo ikke laget for morro, eller for å plage folk.
Det er VÅR sikkerhet som står i fokus.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 22:43   #16
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man ha med kulepennner på fly?

Sist jeg dro til Oslo hadde jeg den farlige lipglossen min i pose.

Men da jeg kom fram på møtet, kjente jeg at jeg hadde noe i baklommen...

Gjett??

En tapetkniv, en sånn liten en. Med 10 cm langt blad.

Den gikk fint gjennom

Lipglossen måtte derimot vises frem, farlig som den er...

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 08:09   #17
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man ha med kulepennner på fly?

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Sist jeg dro til Oslo hadde jeg den farlige lipglossen min i pose.

Men da jeg kom fram på møtet, kjente jeg at jeg hadde noe i baklommen...

Gjett??

En tapetkniv, en sånn liten en. Med 10 cm langt blad.

Den gikk fint gjennom

Lipglossen måtte derimot vises frem, farlig som den er...

Hm...?

Jeg drikker forresten heller MME enn å måtte streve med å ta av meg støvletter og sko hver gang jeg flyr.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 08:34   #18
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan man ha med kulepennner på fly?

Jeg skriver med fyllepenn, og den gikk gjennom kontrollen lett som bare det. Babymat har jeg sluppet å smake på, men sist måtte jeg ta av meg øredobber og halskjede, støvler og belte. Greit for meg, men heller uvant for den tjue år gamle unggutten som måtte bære babyen i fem minutter mens jeg holdt på.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 08:35   #19
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan man ha med kulepennner på fly?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Hm...?

Jeg drikker forresten heller MME enn å måtte streve med å ta av meg støvletter og sko hver gang jeg flyr.


Jeg er så enig!!
Synd vi ikke kan velge

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 09:10   #20
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan man ha med kulepennner på fly?

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Men morsmelka må du smake på.

"I går skrev AN om tobarnsmoren Marielle Flataker som ble nødt til å smake på morsmelkerstatningen i sikkerhetskontrollen ved Bodø Lufthavn. "

http://www.an.no/nyheter/article2618169.ece

Fælt og si det i og med at vi serverer barna dette, men YARKY!!

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no