Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Reise til USA med metall i kroppen, kan det bli problematisk?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-11, 00:41   #1
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Reise til USA med metall i kroppen, kan det bli problematisk?

Jeg har "metall sertifikat" utstedt fra et sykehus som ikke eksisterer lenger så jeg regner med jeg må bestille nytt fra Rikshospitalet nå. Men kan det bli problematisk ifht. sikkerhetskontroll i USA? Det er jo bare en papirlapp der det står at jeg har metall i kroppen med en underskrift og stempel. Det er ikke noe mer jeg må gjøre? Det kommer helt sikkert til å gi utslag på metalldetektorer på flyplassen

Gammel 29-03-11, 00:56   #2
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise til USA med metall i kroppen, kan det bli problematisk?

Det kan jeg ikke tenke meg skulle være så problematisk så lenge det er på engelsk.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 01:23   #3
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mor har vært her to ganger med skruer i foten, og hun har ikke hatt problemer. Aner ikke om hun har noe sertifikat på det.

Gammel 29-03-11, 01:50   #4
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen min hadde aldri noe problem da han reiste rundt med en diger metallskinne og flere skruer langs ankelbenet. Faktisk slo det ikke ut på metalldetektorene heller. (Så mye for sikkerhet, lizzom. En kniv på den størrelsen han hadde på skinnen hadde blitt beslaglagt tvert.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 02:10   #5
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Jeg har en hofteprotese og den slår ut rett som det er både i Norge og andre land. Det har gått veldig bra til nå selv de gangene jeg har glemt den lappen Halter en del så det vises vel godt når jeg kommer gjennom kontrollen

Ringe Riksen i mrg og få ny lapp skal jeg uansett gjøre

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:48.