Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvor stort bad til familien på 4?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-11, 11:47   #1
bønna
Deltidsmamma
 
bønna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Innlegg: 1.697
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Hvor stort bad til familien på 4?

Vi skal bygge hus. I 2. etg. blir det bad, soverom og loftstue. Nede blir det kombinert bad/vaskerom.

Badet er på 6,7 kvadratmeter, rektangulært, 2,x ganger 3,x meter. Jeg har spurt firma om nøyaktig mål.
Vi har mulighet til å ta bod ved siden av, til dusjnisje som blir 1x1 meter. Men det vil koste 20 000.

På badet vil vi ha badekar, dusj, do og dobbeltservant. Noen mener det går fint uten å ta boden, og at man ikke trenger så stor tumleplass på badet når barna blir større. For da er vi der ikke flere samtidig lengre. Sambo er blandt disse. Mens jeg tenker jo større jo bedre.

Fasen vi er i nå, dvs barna er 3 og 5, da er vi av og til alle 4 på badet.
Det ville vært fryktelig deilig med bedre plass, nå har vi bredde på 1,40 så vi snubler oppi hverandre og kommer ikke forbi. Jeg er så lei av det. Men det vil kanskje ordne seg uansett

Noen som har noen tanker? Takknemlig for innspill/erfaringe

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 11:50   #2
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor stort bad til familien på 4?

Badet vårt er litt større enn deres - 2,8 x 2,8 - og vi har dobbelservant med høyskap ved siden av, do, badekar og romslig dusjhjørne. Det er to dører til badet (som tar mye veggplass og begrenser møbleringen noe) og to smale vinduer over badekaret.

Knagger har vi ikke. TTT

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no