Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Kjøleskap i benk

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-11, 13:47   #1
bønna
Deltidsmamma
 
bønna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Innlegg: 1.697
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Kjøleskap i benk

Noen som har erfaringer?
Får man plass til det man trenger?
Jeg forstår det er "innlegg" i dem som man kan ta ut og rengjøre.

Motivasjonen er å unngå høyskap på kjøkkenet.

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 13:48   #2
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøleskap i benk

Jeg har veldig lyst å ha det når vi nå snart skal pusse opp/bytte kjøkken.
Vi tenker at vi evt. supplerer med et lite kjøleskap i en bod om det blir nødvendig. Vi har stor matbod fra før, og har et lite innebygget kjøleskap i dag, så jeg tror nok at vi fint skal klare oss med kjøleskuffer.

Jeg har sett litt på kjøleskuffene til Norcool;
http://norcool.no/?page=22

Har du funnet noen annet?
Ellers følger jeg med i tråden og håper på gode tips og løsninger.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 15:56   #3
bønna
Deltidsmamma
 
bønna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Innlegg: 1.697
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Sv: Kjøleskap i benk

Jeg synes min mor sa at hun hadde kjøpt sin på Ikea.. men når jeg så på nettsidene dems fant jeg ikke kjøleskuffer. Hm, vi har tenkt Ikea-kjøkken.

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 17:51   #4
Enjoy
Nybegynner
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 19
Enjoy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kjøleskap i benk

Enjoy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 17:52   #5
Enjoy
Nybegynner
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 19
Enjoy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kjøleskap i benk

Fant dette kjøkkenet på nettet. Var det noe sånt du tenkte deg?

Enjoy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 17:54   #6
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøleskap i benk

Hvis jeg skulle ha hatt kjøleskapsskuffer, så måtte det ha vært som supplement til kjøleskap. Mulig jeg er litt påvirket av å ha et kjøkken med lite høyskap og ingen overskap. Jeg savner begge deler.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 17:55   #7
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjøleskap i benk

Hadde ikke gått med min rygg...

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 17:57   #8
bønna
Deltidsmamma
 
bønna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Innlegg: 1.697
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Sv: Kjøleskap i benk

Enjoy: Nja, nei. Vi får ganske stort kjøkken, 5 x4,5 meter og tenker benkeinnredning langs to vegger. Overskap langs den ene veggen, og den andre veggen ikke overskap men bare underskap. Men har fått råd at rommet blir penere dersom vi klarer det uten høyskap. Men overskap skal vi nok ha. Jeg har enda ikke tegnet. Skal prøve på det.
Montro om jeg får gjordt det på Ikea nettsider.

Irma eller andre: hva er man kan ha behov for å ha i høyskap i kjøkken? annet enn kjøleskap? (vil gjerne ha tips, må prøve å tenke på det meste før vi står der med nytt kjøkken)

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 18:16   #9
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.964
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøleskap i benk

Ikea har også kjøleskuffer. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/30199495

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 19:07   #10
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.868
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøleskap i benk

Jeg elsker mine høyskap. Spesielt kjøleskapet som er 2 m høyt. Overskap er jeg derimot ikke så glad i.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 19:58   #11
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøleskap i benk

Jeg ville gjerne hatt det, men hos oss måtte det gått på bekostning av annen skuffeplass, så da var det mer plassøkonomisk med høyskap. Dessuten har vi fryseskap også. Kommer det fryseskuffer også?

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no